01.01.2012r. – 3... 2... 1... START !

     Witam Wszystkich na moim blogu.
     Przeszukując polski internet w poszukiwaniu blogów na temat mody męskiej i pielęgnacji, niestety nie natknąłem się na zbyt wiele blogów o tej tematyce. Zainspirowany paroma postanowiłem spróbować swych sił i założyć własnego.
     Na moim blogu będę dzielić się z Wami moimi recenzjami na temat kosmetyków, których używam, znajdą się wpisy na temat mody męskiej, ciekawych stylizacji, ubrań które posiadam, wpisy na temat moich nowych zdobyczy ubraniowych, a także wpisy o wszystkim co mnie zaciekawi, zainspiruje.
    Mam nadzieję, że mój blog zainteresuje zarówno czytelników płci męskiej jak i żeńskiej.
    Tak więc witam raz jeszcze i zapraszam do śledzenia :]
     Przy okazji życzę WSZYSTKIM samych pozytywnych chwil w nowym 2012 r. a sobie wytrwałości w prowadzeniu bloga.
    
P.S. Zapraszam do komentowania i podsyłania propozycji o czym chcielibyście przeczytać na moim blogu.
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger