Haul zakupowy (paczka z topman.com).


Witajcie,
     Dziś przychodzę do Was z małym haulem zakupowym. Jakiś tydzień temu udało mi się kupić na stronie www.topman.com kilka drobiazgów w naprawdę fajnych cenach. Dziś paczka do mnie dotarła i po jej otworzeniu zorientowałem się, że kupiłem prawie same kominy :D

...a oto moje zdobycz:

1. Wełniany, czarny komin w biały norweski wzorek. 


 

Cena: 3 £ (przeceniony z 16 £).

2. Szare wełniane rękawiczki bez palców również w norweski wzorek (bardzo ciepłe).


Cena: 2 £ (przeceniony z 12 £).

3. Lekki, materiałowy komin w bardzo fajny aztecki wzorek (na wiosnę będzie idealny).



Cena: 2 £ (przeceniony z 14 £).

4. Materiałowy komin w bardzo fajny, delikatny wzorek (również na wiosnę będzie jak znalazł).



Cena: 1 £ (przeceniony z 14 £).


5. Ostatnią rzeczą, którą sobie kupiłem (to już raczej jako taki gadżet) jest to ciekawy Note Book. Niby zwykły notes  zapinany na gumkę a jednak coś innego. 


Cena: 2 £ (przeceniony z 8 £).

...mam nadzieję, że to już moje ostatnie zdobycze wyprzedażowe (miejmy nadzieję) bo w ostatnich tygodniach troszkę tego kupiłem (zapraszam do poprzednich postów).
     A Wam udało się jeszcze ostatnio upolować coś ciekawego na wyprzedażach ?
Zapraszam do komentowania.
Pozdrawiam :]

1 komentarz:

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger