Must have zimy 2011!

Dobrze wiemy, że jak co sezon w modzie pojawiają się nowe trendy, dodatki itd. Dla mnie w tym sezonie zimowym najciekawszym dodatkiem, który bardzo przypadł mi do gustu są różnego rodzaju kominy, snoody czy jak je tam jeszcze zwał. Osobiście zaopatrzyłem się w 4 różne i z każdego jestem bardzo zadowolony. Dwa pierwsze pochodzą z H&M (czarny i biały). Najważniejsze co mogę o nich powiedzieć to, to że są bardzo ciepłe i wykonane są z bardzo miłej, nie gryzącej wełny. Z kolei kolejne dwa zakupione zostały na asos.com. Te z kolei nadają się bardziej na jesień gdyż wykonane są z materiału i nie dają aż tyle ciepła co te z H&M.
     ...tylko gdzie ta zima ???!!!
    
 1. H&M – allegro.pl – 30 zł.
2. H&M – allegro.pl – 30 zł.
3. Asos.com – 4 £.
4. Asos.com – 8 £.


     A WAM jaki trend zimowy przypadł najbardziej do gustu ? Zapraszam do komentowania.

     Pozdrawiam :]

1 komentarz:

  1. Pak job ads and advertisement, for Karachi, Lahore, Multan, Hyderabad, Rawalpindi, Islamabad http://allpkjobz.blogspot.com/
    and all cities of Pakistan.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger