14 stycznia 2012

Paczka z asos.com !

Witajcie,
    Wczoraj dotarła do mnie paczka z zakupami, których dokonałem na asos.com. Nie ma w prawdzie tego dużo, bo tylko 3 rzeczy. 

Wpadło mi w oko znacznie więcej fajnych rzeczy, ale nie kupiłem ich z jednego powodu, a mianowicie powodem tym jest dość drogi funt, i zakupy przy tak wysokiej cenie funta (ponad 5zł. !!!) po prostu nie opłacały się. Tak więc poczekam cierpliwie (co może być trudne wrrr) aż funt stanieje i wtedy zrobię większe zakupy, o ile nie wykupią mi moich „perełek”, które mam na oku.

...ale przechodząc do rzeczy oto co kupiłem:

1. Kurtko – bluza w musztardowym kolorze. Bardzo spodobał mi się kolor tej kurtko – bluzy a ponieważ nie mam nic jeszcze w takim kolorku w mojej szafie, tak więc postanowiłem kupić. Kurtka wykonana jest z dość cienkiego materiału więc nie nadaje  się zbytnio na zimne i wietrzne dni, jednak przy temp. +10 założona na gruby sweter i do tego ciepły komin myślę, że się dobrze sprawdzi.

Cena : 28 £ przeceniona z 50 £

2. Drugą rzeczą którą sobie kupiłem są rękawiczki bez palców w fajny zimowy wzorek. Rękawiczki są w szarym kolorku więc będą mi pasować praktycznie do wszystkiego. Po dotarciu paczki miło się zaskoczyłem nimi, gdyż myślałem, że będą to zwykłe  rękawiczki a co się okazało są one ocieplane od środka polarem, tak więc rączki nie zmarzną.

Cena: 4,50 £ przecenione z 8 £

3. I ostatnią rzeczą są grube wełniane skarpety. Od dłuższego czasu na takie polowałem jednak ceny takich skarpet w regularnych cenach mnie zniechęcały do ich kupna. Aż w końcu znalazłem te i się skusiłem. Zima w tym roku nas nie zaskoczyła jak do tej pory dlatego też śmigam sobie w nie ocieplanych bucikach, dlatego też myślę takie wełniane skarpety to strzał w dziesiątkę.

Cena: 5,50 £ przecenione z 7,99 £


A co Wy upolowaliście ostatnio fajnego ?
Zapraszam do komentowania.
Pozdrawiam :] 

1 komentarz:

  1. Widziałem te rękawiczki na asosie, jak ma się ich rozmiar do polskich rozmiarów rękawiczek. Są opisane (i nie tylko te) na asos jako "one size" jak to ma się do rozmiaru rękawiczek L z którego ja najczęściej korzystam?

    OdpowiedzUsuń