Recenzja !

Witajcie!
     Dziś przychodzę do was z recenzją kremu do twarzy zmniejszającego zarost Oriflame z serii North For Men.

     Producent opisując kosmetyk pisze: Ten innowacyjny krem zawiera kompleks spowalniający odrastanie zarostu. Pomaga również zredukować problem wrastania włosków. Nakładaj dużą ilość kremu dwa razy dziennie - po goleniu oraz przed pójściem spać.” Zacznę może od tego, że tubka tego kremu zawiera 50ml. Wystarczyła mi ona na ponad miesiąc czasu (stosowałem 2 razy dziennie, rano i wieczorem) więc śmiało mogę powiedzieć, że jest wydajny. Niestety to jedyny pozytyw jak dla mnie tego kremu. Po miesiącu stosowania mogę śmiało powiedzieć, że nie zauważyłem oszałamiającej różnicy w odrastaniu mojego zarostu. Po posmarowaniu się kremem na noc niestety, ale budziłem się z zarostem takim jak zawsze, gdy nie używałem kremu. Jeśli chodzi o nawilżenie to jest ok., jednak na mojej skórze pozostawiał on niemiły tłusty film, a ja, jak większość osobników płci męskiej lubię jak krem szybko się wchłonie i nie pozostawia na skórze żadnych tłustych powłok. Cena za 50ml tego kremu to jakieś 20zł w promocji, więc szału nie ma, jednak ja już go nie kupię bo na mojej skórze się on po prostu nie sprawdził.
  Jeśli mieliście do czynienia z tym kremem to napiszcie swoje uwagi i spostrzeżenia.  
 Obecnie jestem na etapie testowania dwóch kolejnych kosmetyków z tej serii, więc spodziewajcie się niebawem jakiejś recenzji.
Tymczasem trzymajcie się ciepło i zapraszam do komentowania. 
Pozdrawiam :]
Jeśli mieliście do czynienia z tym kremem to napiszcie swoje uwagi i spostrzeżenia. 

2 komentarze:

  1. Dobre. Krem spowalniający odrastanie zarostu ;p W sumie to przydałoby mi się coś takiego, jednak nie wierzę w skuteczność ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. ...i dobrze bo skuteczność jest marna, ale za te pieniądze zaryzykowałem :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger