8 stycznia 2012

Wyprzedaże, wyprzedaże !!!

     
      Jak wiemy okres wyprzedaży w pełni. Mając dziś chwilkę czasu i przechodząc koło New Yorkera , skuszony  „wołającymi” do mnie szyldami z hasłami „wyprzedaż”, „-50%”, „-70%” itd. Postanowiłem wejść na chwilkę i troszkę poszperać. Niestety nic szczególnego nie wpadło mi w oko, jednak z nadzieją, że prawdziwa zima dopiero przed nami skusiłem się na 2 swetry w norweski wzorek (ten wzór chyba nigdy nie wyjdzie z mody i co roku w okresie zimowym się pojawia), oraz pasek do spodni. 

Pierwszy sweter to czarny kardigan w biało - szaro - czarny norweski wzorek.
Cena po przecenie: 39,95 zł.


 Drugi sweter, na który się skusiłem to biało – granatowy sweter z golfem zapinanym na suwak, również w norweski wzorek.
Cena po przecenie: 59,95 zł. 

 Oba swetry są bardzo ciepłe i przyjemne w dotyku a co najważniejsze jak dla mnie nie "gryzą" w szyję.

...ponadto skusiłem się jeszcze na pasek, niby zwykły, brązowy ale wyposażony w ciekawą klamrę, myślę, że do dżinsów jak znalazł, sprawdzi się na pewno w wielu stylizacjach. 
Cena po przecenie: 19,95 zł. 

To wszystko co na razie udało mi się upolować podczas tegorocznych zimowych wyprzedaży. 
Co sądzicie o tych rzeczach ???
Na co Wy polujecie ???
Zapraszam do komentowania i życzę sympatycznej niedzieli :]
Pozdrawiam :]

2 komentarze:

  1. Te swetry są wełniane (merino,szetlandzka,inna) ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, to są swetry z sieciówki więc nie ma co się spodziewać wełny najwyższej jakości, zapewne jest to wełna z dużą domieszką poliakrylu. Za tą cenę nie ma co spodziewać się luksusu.

    OdpowiedzUsuń