21 stycznia 2012

Yankee Candle !

Witajcie,
     Ostatnimi czasy bardzo często napotykam w polskim internecie na opinie produktów amerykańskiej firmy Yankee Candle.

     ...ale zacznijmy może od początku.
     Yankee Candle to amerykańska firma, która zajmuje się produkcją świec (produkowane są od 1969 r.), świeczników, kominków zapachowych, olejków, wosku itp.
     Świece produkowane przez Yankee Candle są jednymi z najlepszych i są najbardziej rozpoznawalnymi w świecie. Świece te charakteryzuje oryginalny wygląd, a ich zapach jest niepowtarzalny, wyjątkowy. Produkty tej firmy produkowane są z najwyższej jakości olejków zapachowych, wosku, szkła oraz wysoko oczyszczonej parafiny. Firma posiada w swej ofercie bogatą kolekcję różnorodnych zapachów i kolorów.
  
     Osobiście posiadam z tej firmy świecę i woski do kominka o różnych zapachach. Początkowo wahałem się z ich kupnem bo nie ukrywajmy,  ceny, a w szczególności świeć w słojach nie należą do najniższych. Za świecę w małym słoiku zapłacimy 39 zł, w średnim    74 zł, a w dużym 93 zł.  Z woskami do kominka jest natomiast dużo taniej, gdyż za wosk     (22 g) zapłaciłem na allegro 5,50 zł za sztukę.
     Ja skusiłem się na świecę w dużym słoju i 5 wosków o różnych zapachach. O świecy nie napiszę wam jeszcze nic konkretnego, gdyż nie paliłem jeszcze swojej. Jednak jeśli chodzi o wosk to jestem bardzo zadowolony. Oprócz zastosowania go w kominku – daje rewelacyjny zapach w pomieszczeniu, w którym jest palony, znalazłem dla niego dodatkowe zastosowanie. Któż z Was nie ma czasem problemu z nieprzyjemnym, dziwnym zapachem w szafie z ubraniami, kurtkami, szufladami, czy w szafce na buty. Osobiście nie raz spotkałem się z tym problemem. Stosowałem różnego rodzaju odświeżacze, zawieszki itp. Jednak po tygodniu czasu zapach się ulatniał i wszystko wracało do normy. I kiedy kupiłem sobie woski Yankee Candle i poukładałem  je na półce w szafie, w szufladach, w szafce na buty problem rozwiązał się sam. Kiedy otwieram szafę wydobywa się z niej rewelacyjny zapach czystego prania, kiedy otwieram szafkę na buty wydobywa się z niej zapach jabłek i karmelu, a kiedy otwieram szuflady wydobywa się z nich zapach morskiej wody, lawendy, piżma i kwiatu pomarańczy (kolekcja zapachów tych wosków jest naprawdę imponująca). Dodatkowo zapachem tym pachną nasze ubrania. Ja swoje woski mam już ponad 2 tyg. a zapach nadal się utrzymuje.
Woski do kominków w najróżniejszych zapachach. 

Świece w słojach.

Świąteczna kolekcja.

     Podsumowując bardzo gorąco polecam produkty Yankee Candle. Jeśli przeraża Was cena świec, to proponuję skusić się na woski, są dużo tańsze a naprawdę dają cudowny efekt.

...a może ktoś z Was miał do czynienia z tą firmą ? Co o niej sądzicie ?
Pozdrawiam :]

4 komentarze:

  1. Unfortunately we don't understand the text, but it looks so nice! xx

    Greetings from:

    What's trend*?-Personal Shopping - New look… for HIM!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam Yankee Candle! Najwięcej mam wosków, duże słoiki kupuję na zapas, jeśli są w promocji bądź jeśli zapach jest wycofywany.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Drogie, ale bardzo wydajne i naprawdę godne polecenia, jednak przed zakupem świecy proponuję przetestować wosk.

      Usuń