Recenzja !

Witajcie,
     Dziś przychodzę do Was z recenzją kremu pod oczy Oriflame „Triple Action Eye Balm” z serii North For Men. 

Producent na opakowaniu podaje „Działający potrójnie balsam pod oczy Triple Action z ochronnym kompleksem Arctic Pro Defence, który pomaga zmniejszyć drobne linie i zmarszczki, ciemne obwódki i opuchnięcia”.
     Ja stosuję ten krem od ponad miesiąca. Jako 25-latek nie zauważyłem jeszcze u siebie zmarszczek pod oczami więc w tej kwestii czy zmniejsza on je czy też nie trudno mi się wypowiedzieć. Natomiast jeśli chodzi o ciemne obwódki to muszę przyznać, że krem ten bardzo fajnie je rozświetla. Pond to stosując ten krem zauważyłem, że dzięki niemu moja skóra pod oczami jest delikatniejsza, fajnie nawilżona i jak już wspominałem efekt rozświetlenia okolic oczu daje bardzo fajny, zdrowy wygląd – oczy nie wyglądają na przemęczone.
    Z czystym sumieniem mogę polecić ten krem i osobiście będę go stosować mimo, że nie zauważyłem u siebie jeszcze widocznych zmarszczek, jednak skóra wokół oczu jak wiemy jest bardzo delikatna i warto o nią dbać. Krem nie jest drogi, jego cena regularna to 29,90 zł, jednak jak wiemy, kiedy jest w promocji kupimy go znacznie taniej. Jego pojemność wynosi 15ml.

     Kolejnym kremem, który biorę „na warsztat” będzie krem przeciwzmarszczkowy Oriflame Total Age, również z serii North For Men.

     A Wy stosujecie jakieś kremy po oczy ? Możecie coś polecić ?
     Zapraszam do komentowania.
     Pozdrawiam :]

1 komentarz:

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger