Mini haul zakupowy.

     Witajcie, 
     Wybrałem się dziś połazić trochę po galerii i poobserwować co nowego w sklepach. Eksplozję kolorów zaobserwować możemy niemal wszędzie. Jednak ceny ubrań z najnowszych kolekcji przyprawiają czasami o zawrót głowy. No ale oczywiście nie mogłem wyjść bez niczego i skusiłem się na kilka rzeczy. 
     ...a oto moje zdobycze:

Zielone szorty z H&M - cena 39,90 zł. 

Biały sweterek z granatowo - pomarańczowe paski z H&M - cena 40,00 zł.

Czerwony T-shirt z kieszonką - New Yorker - cena 29,95 zł. 

Koszula w czarne prążki z długim rękawem - New Yorker - cena 19,95 zł.
W prawdzie nie była mi potrzebna, ale jak zobaczyłem cenę to oczywiście jak tu nie wziąć, a zawsze się przyda na jakieś bardziej oficjalne wyjścia. 

Trampki w marynistycznym stylu - New Yorker - cena 59,95 zł.
Nie mogłem się powstrzymać żeby ich nie kupić, nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam marynistyczny klimat i w tym stylu w mojej szafie nigdy ubrań i dodatków  za wiele. 

A Wy co ostatnio ciekawego upolowaliście ? 
Życzę udanej niedzieli. 
Pozdrawiam :]

7 komentarzy:

  1. Ja upolowałem ostatnio garnitur z Zary, t-shirty Zara i dwie pary bermudów i tez twoje spodenki zielone;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...no ja byłem w Zarze ale nic nie upolowałem w dobrej cenie :)

      Usuń
  2. Na spodenki już mam pewną koncepcję :)Super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie sądziłem, ze w new yorkerze są takie fajne koszulki ! :)

    Ciekawy blog będę tutaj zaglądał częściej póki co, zapraszam na konkurs do siebie :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Po takie butki chyba sam skocze w przyszlym tyg. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam te buty :D Są boskie.Kocham je :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger