Nowa zdobycz.

Witajcie,
     Ostatnio poszukiwałem jakiejś małej listonoszki, saszetki, w którą zmieszczę najpotrzebniejsze rzeczy typu telefon, portfel, dokumenty itp. Kiedy wychodzę w weekend z domu i nie uśmiecha mi się zabierać ze sobą dużej torby, a wkładanie wszystkiego do kieszeni to już odpada kompletnie (nienawidzę obładowanych kieszeni) postanowiłem poszukać coś małego idealnego właśnie na weekendy.
     Szukałem dość długo na allegro i w wielu sklepach online. Niestety albo mi się coś nie podobało albo cena mnie po prostu zwalała z nóg. Ostatnio jednak zrobiłem mały przegląd toreb w sklepie internetowym Zary i moją uwagę szczególnie przykuła jedna „torba”. Długo się nie zastanawiając oczywiście ją kupiłem. No i dziś dotarła do mnie paczuszka.
     Za nim jednak dojdę to samego produktu, muszę pochwalić Zarę za profesjonalizm.
Robiłem zakupy już w wielu sklepach internetowych, ale nigdy paczki nie otwierało mi się tak miło jak dziś. Profesjonalizm Zary jeśli chodzi o zapakowanie towaru mnie bardzo miło zaskoczył, oczywiście pozytywnie. Pewnie pomyślicie „idiota” cieszy się z opakowania hehe, ale zobaczcie sami...
     Torba przyszła zapakowania w eleganckim kartonowym pudełku z logiem firmy (oczywiście całość znajdowała się w foliowej kurierskiej kopercie)...

     Dodatkowo torba zapakowana była w biały papier...

     W kartonie oprócz zamówionego towaru znajdował się paragon, ulotka jak dokonywać zwrotów i naklejka niezbędna do dokonania zwrotu...

     Przechodząc jednak do sedna tak wygląda zamówiona przeze mnie mała torba na weekendowe wyjścia...


...w środku znajduje się dodatkowa kieszonka zapinana na zamek

     Torba  jest w kolorze granatowym. Wykonana jest z materiału z elementami ze skóry ekologicznej w kolorze ciemnej czekolady. Myślę, że w swoim wyglądzie jest na tyle uniwersalna, że będzie pasować do zestawów bardziej casualowych, sportowych a także tych bardziej eleganckich (oczywiście nie do garnituru).
Cena torby to 99,90 zł.
     Zapewne nie Wszystkim przypadnie ona do gustu, ale chętnie dowiem się co o niej sądzicie.

     Pozdrawiam :]
     

1 komentarz:

  1. W Bershka mają jeszcze lepsze pudełka :P
    Pull and bear też są spoko ;]

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger