Nowy zakup.

Witajcie,
     Będąc ostatnio przypadkiem w Bershce wpadły mi w oko fajne spodenki. Niestety jak się okazało nie było mojego rozmiaru L Jednak w dobie internetu i możliwości robienia zakupów online postanowiłem zamówić sobie je w sklepie online.
    Na początek wspomnę może jeszcze o cenie spodenek... kosztowały mnie 99,90 zł. Niestety, to jest jedyny ich minus. Cena jak na spodenki dość wysoka jak dla mnie, ale chęć ich posiadania była niestety większa i tak oto stałem się ich właścicielem.
     Dziś dotarła do mnie paczuszka. Podobnie jak w przypadku Zary, bardzo miło zaskoczył mnie sposób pakowania, dbania o zamówione rzeczy, od razu czuje się, że firma szanuje klienta, czego niestety nie mogę powiedzieć np. o Asos.com. Chociaż lubię robić tam zakupy to niestety forma pakowania i dbania o zamówione rzeczy pozostawia czasami wiele do życzenia... ale o tym innym razem J
    ...a o to i „gwóźdź programu” :
...tak spodenki były zapakowane:



...spodenki są w głębokim kobaltowym kolorze, na zdjęciu niestety wyszedł jaśniejszy.


Pozdrawiam :]


15 komentarzy:

  1. No, no przyznam opakowanie naprawdę ciekawe, aż chce się kupować online, haha. Co do spodenek to nie są złe, ale osobiście nie wydałbym na nie 100 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też było szkoda, no ale cóż, siła wyższa :D

      Usuń
    2. Zmieniam zdanie co do ceny. Przeraziłem się, dziś byłem w zarze i tam nawet ponad grubo ponad 100 trzeba dać za szorty. W h&m beż ceny zbliżają się do 100, więc przyznam, że cena stosunkowo uśredniona, co do obecnych w sklepach.

      Usuń
  2. Witaj Pawle,
    chciałbym napisać do Ciebie maila, ale nigdzie takowego nie znalazłem. Jest możliwość żebyś mi go podał?
    Pozdrawiam,
    Patryk.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy15 maja, 2012

    moim zdaniem są świetne:) gratuluję udanego zakupu:)
    pozdrawiam PK

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są nie wiedziałem,ze jest sklep online :) Dzięki za informację :)

    Adam,
    http://bmagazyn.com

    OdpowiedzUsuń
  5. co oni mają teraz takie opakowania w bershce?:D czad:D
    spodenki mają nieziemski kolor :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nom, zamawiając online dostajemy w takim opakowaniu, też byłem miło zaskoczony :)

      Usuń
  6. spodenki pierwsza klasa!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Opakowanie wyczepiste zresztą spodenki też :)

    Pozdrawiam i zapraszam
    http://m-fashioon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. i like the shorts, especially with that rope-like belt around.
    thanks for your comment. i'm following you now :)

    http://halfwhiteboy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam takie same i noszę je z brązowym paskiem wyglądają lepiej niżeli te z tym białym sznureczkiem ;p.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też je lubię z brązowym paskiem, ale ten sznurek też mi się podoba, idealnie wpasowuje się w mój ulubiony marynistyczny klimat :)

      Usuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger