23 maja 2012

Recenzja.

Witajcie,
     Dziś przychodzę do Was z recenzją kremowego żelu przyspieszającego i umożliwiającego osiągnięcie szybkiej opalenizny w solarium. Tak w solarium, nie przywidziało Wam się. Któż z nas nie lubi mieć ładnie opalonej skóry a szczególnie latem, oczywiście nie mam tu na myśli wyglądania jak skwarka z solarium. Wiem, że za oknem mamy piękne słońce, ale niestety, ja należę do tej leniwej grupy osób, która nie lubi leżeć na słońcu plackiem, taką formę wypoczynku toleruję tylko i wyłącznie nad morzem... dlatego też 2 razy w miesiącu pozwalam sobie na wizytę w solarium.
     Ostatnio wpadł mi w ręce właśnie ten produkt.



     Producent na opakowaniu pisze, że jest to kremowy żel umożliwiający osiągnięcie głębokiej, brązowej opalenizny. 


Jestem po dwóch użyciach tego produktu i jedno co muszę stwierdzić, produkt ten bardzo dobrze nawilża skórę. Wcześniej nie stosowałem żadnego kosmetyku do opalania w solarium i dało się zauważyć, że skóra po opalaniu jest dość wysuszona, jednak teraz po użyciu tego kosmetyku, wychodząc z solarium skóra jest bardzo fajnie nawilżona. Jeśli chodzi natomiast o samo opalanie da się zauważyć, że skóra jest fajnie opalona. Zobaczymy po dalszych użyciach.
     Kolejną bardzo ważną sprawą jest to, że żel bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia na skórze tłustego filmu czego ja i zapewne zdecydowana większość męskiego grona po prostu nienawidzi.
     Jedynym minusem jest zapach... pachnie ziołowo... jak dla mnie nie zbyt przyjemny zapach, ale da się przeżyć, na szczęście szybko się ulatnia i po pewnym czasie nie jest już tak intensywny, a nawet przyjemny dla nosa.
     Ja swój produkt zakupiłem w promocji (niestety ceny nie pamiętam L natomiast jego obecna centa to 41,90 zł. za 200ml.) w drogerii internetowej www.esentia.pl .

     Pozdrawiam :]

7 komentarzy:

  1. nice

    www.pinstripeprince.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz super bloga, mam nadzieję że nie zrezygnowałeś z jego pisania, bo często do Ciebie zaglądam... Dawaj tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też zaglądam od pewnego czasu na Twojego bloga, muszę przyznać że brakuje mi zdjęć przedstawiających Ciebie w ubraniach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracuję nad tym, niestety samemu trudno je sobie robić a słabych zdjęć, też nie chcę dodawać.

      Usuń
  4. jaka jest różnica pomiędzy zwykłą opalenizną z solarium, a z dodatkiem tego właśnie produktu? jest jakaś różnica?

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tego co ja zauważyłem, przede wszystkim po tym produkcie skóra jest bardzo fajnie nawilżona, a poza tym ma fajny brązowy odcień, no i nie trzeba tak często chodzić na solarium, bo produkt ten przyspiesza opalanie.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń