4 maja 2012

Yankee Candle - Fluffy Towels.

Witajcie,
     Dziś zaczynam na moim blogu mały cykl recenzji świec Yankee Candle. O firmie i o produktach tej firmy pisałem już na moim blogu, więc zainteresowanych zapraszam tu .
     Dziś przychodzę do Was z moją opinią na temat świecy YC Fluffy Towels (Puszysty ręcznik).

     Zapach ten łączy w sobie nuty cytryny, jabłka, lawendy i lilii, w wyniku czego powstał zapach dający poczucie czystości, świeżości. W założeniu miał on dawać poczucie owijania się puszystym ręcznikiem wypranym w porządnym proszku. I tak właśnie jest, moim zdaniem zapach ten w 100% odzwierciedla zapach świeżego prania. 

     Jest to jednak zapach dość intensywny i osoby, które nie lubią takich zapachów będą miały z nim problem. Osobiście też nie przepadam za zbyt intensywnymi zapachami, jednak ja swoją świecę palę przez pół godziny i to wystarczy aby zapach ładnie wypełnił mi pokój i nie jest on wówczas nachalny i drażniący dla moich dróg oddechowych.


     Osobiście w produkty Yankee Candle zaopatruję się w sklepie internetowym Zapach Domu ,więc jeśli macie ochotę wypróbować coś to bardzo serdecznie polecam ten sklep.
Strona sklepu:


Pozdrawiam :]

2 komentarze:

  1. Lubię te świece, ja kupuję w TK MAXie jak są bo się najbardziej opłaca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie mam TK MAX-a w pobliżu, ale słyszałem, że są w dobrych cenach tam.

      Usuń