New Shoes.

Witajcie, 
     Dziś przychodzę do Was z moimi nowymi bucikami. Buty pochodzą z Zary, ale udało mi się je wylicytować na allegro za mało ponad 100 zł.  Obserwowałem je już od dłuższego czasu jednak ich cena końcowa osiągała niestety, ale nie zadowalającą mnie kwotę.  Buty prezentują się tak:



     Mają ciemno granatowy, grafitowy kolor, z brązowym dekoracyjnym paskiem na pięcie.


     Buciki są bardzo lekkie i wygodne, idealne na chłodniejsze letnie dni i wieczory. 


Pozdrawiam i życzę udanego weekendu :]  

3 komentarze:

  1. Fajne :) Ciekawy kolor mają. :)

    Pozdrawiam i również życzę miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. baaardzo fajne !
    Ja nie mam nerwów do licytacji ale kiedyś będzie trzeba spróbować ;D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger