Haul - River Island.

     Witajcie, 
     Dziś przychodzę do Was z zapowiadanym haulem z River Island. Dotarła do mnie w tygodniu paczka i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolony z moich zdobyczy. 
Oto co udało mi się upolować:

* T-shirt z motywem palm
Cena 10 £ (przeceniony z 18 £ )


* buty (wydają się być bardzo przewiewne, jeszcze nie miałem ich na sobie, ale myślę, że sprawdzą się idealnie na fajne letnie wieczorki)
Cena: 10 £ (przecenione z 20 £ )


* torba w marynistycznym klimacie 
Cena: 12 £ (przeceniona z 28 £ )


* torba-worek
Cena: 15 £ (przeceniona z 30 £ )


* portfel w paski
Cena 7 £ (przeceniony z 15 £ )


Jak na razie chyba u mnie wystarczy zakupów :D Ostatnio troszkę za dużo ich poczyniłem i czas przyoszczędzić. 
A Wam udało się upolować coś ciekawego ? 

Pozdrawiam i życzę udanej niedzieli :]

7 komentarzy:

  1. Super zakupy! Wszystko mi się podoba.
    A możesz w którejś z notek napisać w jaki sposób robisz takie zamówienia? Ile Cię to wynosi, jaki jest kontakt ze sklepami itd..
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się zrobić taką notkę. Jeśli chodzi np, o koszty wysyłki to na asos.com wysyłka jest bezpłatna na cały świat, z kolei na RI koszt wysyłki wyniósł mnie 8 funtów, ale co jakiś czas pojawia się też "promocja", że wysyłka na cały świat jest darmowa.

      Usuń
  2. torba worek jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. zakupy w fajnym klimaciku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwazam, ze jestes bezgusciem. przykro mi

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger