8 lipca 2012

Zakupy Zara/Bershka/Asos.

     Witajcie,
     Dziś przychodzę do Was z moimi przecenowymi zdobyczami. 
 ...nie przedłużając oto i moje łowy:

* marynarka z motywem kotwic z Zary, kupiłem ją za 259 zł. (przeceniona z 369 zł). Troszkę pluję sobie w brodę bo obecnie w sklepie online przeceniona została na 199 zł. Ech...


* T-shirt w marynistycznym klimacie z Bershki.
Cena: 34,90 zł. (przeceniony z 44,90 zł.)


* zegarek z Asos z azteckim wzorem.
Cena: 12,50 £ (przeceniony z 25,00 £)


To na razie wszystkie moje łowy z wyprzedaży, kupiłem jeszcze parę rzeczy w sklepie River Island, ale o tym dopiero jak dotrze do mnie paczka. 

Pozdrawiam i życzę udanej niedzieli :]

5 komentarzy:

  1. Cena za marynarkę 199 przystępniejsza, ale i tak ja chyba sobie odpuszczę, chociaż uważam, że to genialny wybór.
    Piękny zegarek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zdziwię się jak jeszcze jej cena spadnie w dół.

      Usuń
  2. widze konkretny progres na blogu ! Marynarka miazga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. marynarka świetna, wrzuć kiedyś jakiś zestaw na sobie :)

    OdpowiedzUsuń