27 sierpnia 2012

1in3: koszula dżinsowa.

     Witajcie, 
     Dziś przychodzę do Was z moim nowym mini cyklem. Jego robocza nazwa to "1in3", a tak bardziej szczegółowo to co tydzień postaram się pokazać Wam jak jedną rzecz z naszej garderoby można wykorzystać w 3 różnych look-ach. Na pierwszy ogień wziąłem dżinsową koszulę... 
...a to efekt wykorzystania koszuli w 3 różnych zestawach:


* koszula - New Yorker
* pasek - New Yorker
* szorty - H&M
* mokasyny - Asos.com


* koszula - New Yorker
pasek - New Yorker
* szorty - New Yorker
* buty - River Island


* koszula - New Yorker
* pasek - River Island
* spodnie - Asos.com
* trampki - New Yorker

Mam nadzieję, że mój nowy mini cykl przypadnie Wam do gustu.
Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :]



7 komentarzy:

  1. Szorty w drugim zestawie najlepsze;)

    Zapraszam na bloga https://www.davveed.blogspot.com i na Fb:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem fanem szortów, z tego powodu wybrałbym trójkę, acz z drobną modyfikacją w postaci podmiany białych trampek na błękitne deck shoes z pierwszego zestawu :)

    Ktoś widzę mnie ubiegł z pomysłem na notki, prezentujące kilka możliwości wykorzystania jednego elementu garderoby :D

    OdpowiedzUsuń
  4. love the second outfit! and the first is pretty cool too

    following ur blog dude

    www.thewild-swans.com

    OdpowiedzUsuń
  5. love that clothes!
    -------------------
    take a trip on
    The Creative Sailboat

    OdpowiedzUsuń
  6. I so love this collection! You have a great taste in fashion! Hope we can follow each other. :)

    McRon Neall
    http://mcronneall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń