New Yorker Jesień - Zima 2012.

     Witajcie, 
      Dziś przychodzę od Was z szybkim przeglądem tego co przygotowała dla nas na sezon jesienno-zimowy firma New Yorker. Często spotykam się z opiniami, że w sklepie New Yorker nie ma nic ciekawego nigdy i nie warto nawet tam zaglądać. Ja jednak jestem mega fanem tego sklepu i zawsze upoluję w nim coś ciekawego a zarazem niedrogiego. 
      






Zdjęcia pochodzą ze strony: www.newyorker.de

A jakie Wy macie doświadczenia z New Yorker? Zaglądacie? Kupujecie? 

Pozdrawiam :]

11 komentarzy:

  1. Też nie rozumiem krytyki kierowanej w stronę tego sklepu! Można tam znaleźć modne ciuchy w dosyć fajnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam większość rzeczy z NY ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałem kilka przykrych incydentów związanych z ciuchami z tego sklepu i przestałem kupować tam,ale jak wejdzie ta kolekcja to chyba się przejdę ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre rzeczy są ciekawe. Ale trzeba trafić na dobrą kolekcję, bo w większości są to rzeczy dość tandetne o wątpliwej jakości. Ale można często zdobyć fajne t-shirty i swetry na wyprzedażach.

    OdpowiedzUsuń
  5. na wyprzedażach ostatnio kupiłam tam 3 świetne bluzki po mniej niż 10 zł więc lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. średnie rzeczy, ale zdjęcia mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  7. i love the subdued colors of the clothes here.

    http://halfwhiteboy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na bardzo męski blog! www.yowloski.blogspot.com !

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię new yorker, dzisiaj nawet byłam na zakupach, jednak zawiodłam się tym, że przegapiłam wyprzedaże..

    Zapraszam : www.takeabreakk.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. damski NY jest spoko, ale męski to masakra. Mnie ta sieciówka kojarzy się głównie z ohydnymi spodniami i wielkimi rozmiarami.

    OdpowiedzUsuń
  11. zapowiada się ciekawie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger