8 sierpnia 2012

Zara - Jesień 2012.

     Witajcie, 
      Lato w pełni, ale jak większość z Was zapewne zauważyła w sklepach pojawiają się już kolekcje jesienno-zimowe. Dziś postanowiłem przybliżyć Wam troszkę co na jesienny sezon proponuje nam Zara. Znalazłem kilka perełek, na które chętnie bym się skusił, ale niestety, ceny studzą moją chęć posiadania i nie pozostaje mi nic innego jak czekać na wyprzedaż. 






...a o to kilka wspomnianych wyżej perełek, na które chętnie bym się skusił, ale jak już wspominałem odstrasza mnie ich cena:

 

 

 


Pozdrawiam :]

Zdjęcia pochodzą ze strony: www.zara.com

9 komentarzy:

  1. tak, zara jest super, ale ceny zbyt wysokie i zdecydowanie nieadekwatne do jakości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego nie pozostaje nic innego jak czekać na wyprzedaż hehe :)

      Usuń
    2. dokładnie. ceny i jakość do siebie w przypadku zary nie pasują ;)

      Usuń
  2. Amazing pics!!!!

    http://estilohedonico.blogspot.com.es/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. oh ta Zara z sezonu na sezon coraz droższa. W zasadzie z nowej kolekcji podoba mi się wszystko ale niestety budżetowo słabo :P

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe this editorial is on everyone's blogs now :)) LOVE IT :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Love this editorial! Great!

    http://mentrend.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  6. zara is always so chic. love the collection :)
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wrażenie, że Zara z sezonu na sezon ma coraz wyższe ceny, a jakość u nich niestety coraz gorsza... Mimo tego i tak szaleję za ich wzorami;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń