5 września 2012

1in3: dżinsowe szorty.

     Witajcie,
     Dziś przychodzę do Was z kolejnym postem z mojego mini cyklu "1in3". W prawdzie wakacje już za nami, większość pewnie wyciąga z dna szafy ciepłe swetry i jesienne kurtki a ja wyciskam z ostatnich dni ciepła jak najwięcej i dlatego dziś przedstawiam Wam 3 propozycje na dżinsowe szorty. Zapewne niektórzy z Was pomyślą sobie co on pokazuje, zwykłe dżinsowe spodenki z bluzą, bez rewelacji, ale tak jak już pisałem kiedyś, ja preferuję proste zestawienia bez udziwnień, dziwactw itp. 
A to już moje 3 propozycje:


*T-shirt - New Yorker
*Marynarka - Zara
*Pasek - New Yorker
*Szorty - New Yorker
*Buty - River Island


*Koszula - Zara
*Pasek - New Yorker
*Szorty - New Yorker
*Buty - Zara


*Bluza - New Yorker
*Szorty - New Yorker
*Trampki - New Yorker

Mam nadzieję, że moje propozycje przypadną Wam do gustu. 

Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :]



4 komentarze:

  1. podoba mi się "ja preferuję proste zestawienia bez udziwnień, dziwactw itp." Tu się muszę zgodzić, bo często coś prostego jest lepsze, niż jakieś wymyślne kombinacje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. oo 1 opcja świetna! Trochę elegancko, trochę sportowo - to lubię!:)

    OdpowiedzUsuń