16 września 2012

1in3: niebieskie chinosy.

     Witajcie, 
     Dziś  mam dla Was trzy zestawy z wykorzystaniem niebieskich chinosów. Powoli wkraczam w jesień dlatego zestawy są już z wykorzystaniem cieplejszych części garderoby. 
...resztę oceńcie sami.


* T-shirt - New Yorker
* Marynarka - New Yorker
* Spodnie - Asos.com
* Mokasyny - Asos.com


* Dwurzędowa marynarka - Asos.com
* Spodnie - Asos.com
* Mokasyny - Asos.com


* T-shirt - no name
* Kardigan - New Yorker
* Spodnie - Asos .com
* Trampki - Zara

Mam nadzieję, że któryś z zestawów przypadnie Wam do gustu. 
Pozdrawiam i życzę sympatycznej niedzieli :]

11 komentarzy:

  1. mam trochę jaśniejsze te moje spodnie. Są mega fajne i fajnie się je łączy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie zestaw numer 1. ;) Chcę takie spodnie

    OdpowiedzUsuń
  3. hm, jak dla mnie te spodnie bardziej błękitne są niż niebieskie, ja niestety za takimi nie przepadam. za to bardzo spoko jest marynarka z pierwszego zestawu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Krótka piłka - marynarka dwurzędowa - jaki rozmiar - i za ile? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie na sprzedaż !!! :D ale proponuję wejść i poszperać na asos.com ja ja właśnie w tamtym roku upolowałem w dobrej cenie.

      Usuń
  5. hi boy!
    maybe you like my style and want to follow me

    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/09/pastel-blue-in-relaxed-look.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe zestawy, spodnie mają cudowny kolor !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się Twoje zestawy i inspiracje, masz dobre wyczucie stylu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki :) Miło mi to czytać :)

    OdpowiedzUsuń