Jesień/Zima 2012 - kolory.

 Witajcie,
     Lato niestety dobiega końca, za oknem z dnia na dzień robi się co raz to chłodniej, dni są co raz krótsze. Czas spakować szorty, letnie koszulki i buty i zrobić miejsce w szafie dla ciepłych swetrów, jesiennych płaszczy, kurtek, szalików i czapek. 
    A co w takim razie przynosi nam moda na jesień 2012? Dziś postanowiłem się skupić na kolorach, a dokładnie na trzech, które bardzooooo przypadły mi do gustu. 

    Pierwszym z nich jest kolor kobaltowy. Ten kolor „jara” mnie już od wiosny. Śmiało mogę powiedzieć, że była to miłość od pierwszego zobaczenia, a jeszcze bardziej cieszy mnie to, że kolor ten będzie modny jesienią. Kobalt, czyli intensywny odcień niebieskiego rewelacyjnie wygląda z czernią, bielą i złotem. 

Asos

River Island

Asos

Asos

H&M

Zara

     Drugim moim faworytem tej jesieni jest kolor butelkowej zieleni. Łącząc ten kolor z czernią stworzymy klasyczny, elegancki look. Mi osobiście podoba się również połączenie butelkowej zieleni z kolorem bordowym – coś pięknego. 

H&M

Asos

Zara

Zara

Asos

H&M

River Island

H&M

     Trzecim faworytem jest oczywiście kolor bordowy. W prawdzie powinien on być na pierwszym miejscu bo to podobno nr 1 wśród kolorów na jesień/zimę 2012. Jest to kolor dla osób odważnych, dla osób, które lubią zwracać na siebie uwagę, dlatego też w przypadku tego koloru zachowałbym ostrożność. Bordo najlepiej łączyć z czernią, bielą, granatem lub brązem. Dzięki takiemu zestawieniu kolorystycznemu nadamy naszym zestawom szczyptę elegancji. 

H&M

River Island

Zara

River Island

Zara

Asos

H&M

A Wam jaki kolor przypadł najbardziej do gustu na nadchodzący sezon? 
Pozdrawiam i życzę udanej niedzieli :]


20 komentarzy:

  1. jak dla mnie pierwsze miejsce zajmuje kolor bordowy! muszę zaopatrzyć szafę w perełki tego koloru!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w swojej szafie mam już bordową kurtkę i buty, połowa moich rzeczy jest niebieska, tudzież granatowa, a i coś zielonego też się znajdzie.
    Uuu..chyba będę modny jesienią:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio zamówiłem spodnie w tym niebieskim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bordowy chyba jednak wygrywa ! : >

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie kolory świetne, wszystkie lubię ;)) od dawna mam w szafie kobaltowy, poszukuję takiej zieleni,a jak znajdzie się coś ciekawego w kolorze bordowym, to czemu nie ? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kobalt jest świetny jaram się nim już od 2 lat. Mam jeszcze pytanie niezwiązane z tematem, bo ostatnio się trochę zmieniło w jakim czasie są teraz wyprzedaże?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego dokładnie nie wiem, zimowa zapewne będzie po świętach Bożego Narodzenia lub ewentualnie jakaś przed.

      Usuń
  7. Moim faworytem jest czerń.

    OdpowiedzUsuń
  8. i love blue electric, its with black my favourite colors

    i dont know...but maybe you like my style
    fran

    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/09/denim-x-2.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Bordo ma teraz bardziej "feszyn" nazwę - burgund :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Loved the colours and the selection of items!
    The Asos coat are amazing!

    Hugs
    Mr J.Kane
    http://mrkanerule.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice blog! I'm starting to follow you right now!
    -------------------
    take a trip on
    The Creative Sailboat
    and put a like
    Here

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. trzymam kciuki zeby panowie zaczęli chodzić w tych super marynarkach i tym błękicie :)

    zapraszam do mnie piszę o psychologii mody:)
    http://annkie-company.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Te trzy kolory są świetne :) Mam kilka pomysłów na ich wykorzystanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kobaltowy ewidentnie najbardziej mi odpowiada :) . Od dłuższego czasu poluję na coś fajnego w tym kolorze .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Zafarbowałem spodnie na kobalt. Ale w wersji maksymalnie "żarówiastej". Do tej pory jeden z moich ulubionych kolorów...Brakuje mi teraz już tylko zielonych. Na najbliższy sezon rewelacyjny kolor. Polecam, szczególnie w sztruksach.

    http://the-bigwig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger