26 września 2012

Mini haul.

     Witajcie,
      Dziś przychodzę do Was z małym haul-em zakupowym, a konkretniej z trzema rzeczami, które udało mi się kupić na przełomie ostatnich tygodni. Jakoś nie mam ostatnio weny do nowych postów, nic mi się nie chce i jakoś tak się rozleniwiłem hehe ...ale nie przynudzając oto moje nowe nabytki, które zamieszkały w mojej szafie:

Niebieskie spodnie - New Yorker
Cena: 79,90 zł.

Sweterek z motywem czaszki z ćwiekami - River Island
Cena: 10 £

I na koniec coś w kolorze tej jesieni, czyli spodnie w kolorze wina - Asos.com
Cena: 12 £

Pozdrawiam i życzę Wszystkim udanej reszty tygodnia :]

8 komentarzy:

  1. niebieskie spodnie fajne:) Ja mam też niebieskie tyle że w ostrzejszym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi się te jesienne podobają;) sama szukam takich dla siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne ciuchy !;)

    u mnie konkurs ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziwny jest ten sweter, jednak ciekawy jestem z czym go zestawisz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebieskie spodnie fajne, ale jak z fitem? Bordo to jest to. Mam myślę dość podobne kolorystycznie spodnie, w poprzednim wpisie dawałem. Jak prezentuje się Twój kolor na żywo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój kolor w rzeczywistości jest troszkę ciemniejszy niż na zdjęciu, taki jak chciałem więc jestem z nich zadowolony.

      Usuń