Strój dnia.

     Witajcie, 
     Dziś przychodzę do Was z moim dzisiejszym strojem dnia. Korzystając z pogody i z tego, że za oknem mamy piękną, słoneczną polską złotą jesień postanowiłem nie zakładać na siebie zbyt wielu warstw, dlatego też postawiłem na prosty zestaw w kolorach moim zdaniem jak najbardziej jesiennych składający się z marynarki, t-shirtu i zwykłych brązowych chinosów. Do tego wskoczyłem w zwykłe trampki żeby było po prostu wygodnie. 
A to cały zestaw:


* Marynarka - Zara
* T-shirt - Asos.com
* Chinosy - Asos.com
* Trampki - no name

Pozdrawiam i życzę pozytywnej niedzieli :]

12 komentarzy:

  1. jakie fajne połączenie kolorów!:) bardzo mi się podoba ten zestaw.
    A mogę spytać czemu nie prezentujesz zestawów na sobie? Fajniej by to wyglądało:)
    Miłej niedzieli!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję do końca roku ruszyć z takim prezentowaniem ubrań, niestety na dzień dzisiejszy brak czasu i przede wszystkim brak dobrego fotografa, ale bardzo chcę ruszyć z taką formą prezentacji i jestem dobrej myśli, że mi się uda niebawem.

      Usuń
  2. świetna mieszanka kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie zgrane kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny set, mimo, że tej jesieni dominują burgundy, czernie i militarne barwy to pastele dalej są na fali:) do tego kolor spodni rewelacyjny <3
    Dzięki za odwiedziny:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. marynarka ma świetny kolor.
    www.abrzuchacz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny zestaw :)
    Zapraszam do siebie jeśli będziesz chcieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie przyodziałbym ten strój ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na zdjęcie "sylwetkowe" ;) fajne kolory, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  9. This outfit is really stylish and elegant.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger