17 października 2012

Jesiennie.

     Witajcie, 
     Dziś przychodzę do Was z takim luźnym, codziennym strojem dnia. Pogoda dziś dopisała więc postanowiłem wskoczyć w coś lekkiego, luźnego, coś w czym dobrze i wygodnie będę się czuć. W efekcie postawiłem na bardzo wygodne chinosy w brązowym iście jesiennym kolorze, do tego dobrałem zwykłą kobaltową bluzkę z New Yorkera a na nią mój nowy nabytek, kamizelkę z Asos.com. 
A to efekt mojego połączenia:


* Kamizelka - Asos.com
* Bluzka - New Yorker
* Chinosy - Asos.com
* Trampki - Zara 

Pozdrawiam i życzę udanej reszty tygodnia :]

11 komentarzy:

  1. Całość świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie :) kamizelkę chyba w ostatnim logo widziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kamizelka jest prześwietna!
    www.abrzuchacz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamizelka to by mi się przydala, oj przydałaby się :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne polaczenie brazu i kobaltu!

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie! <3

    u mnie do wygrania bransoletka z kryształkami Swarovskiego, zapraszam : http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nice coordination of basic garments! i like the vest btw! that's the catchy piece!

    Enter my blog giveaway, win a pair of boots
    from Aldo!

    http://www.thechicstyler.com/2012/10/aldo-boots-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń