23 października 2012

Morska zieleń.

     Witajcie, 
     Dziś przychodzę do Was z takim szybkim postem (ostatnio dopadł mnie brak weny) a mianowicie z dwoma nowościami, które od wczoraj zamieszkały w mojej szafie. Od dłuższego czasu polowałem na coś w kolorze morskiej zieleni i od wczoraj jestem posiadaczem dwóch rzeczy w tym własnie kolorze. Wpadłem wczoraj tylko na chwilę do New Yorkera żeby zobaczyć co tam nowego i w ręce wpadł mi komin i sweterek. 

Komin (Cena: 39,95 zł) 
Jego kolor jest obłędny, obok bordo i kobaltu to mój faworyt jeśli chodzi o kolory na ten sezon. 


Sweterek (Cena: 79,95 zł)
W jego przypadku również urzekły mnie kolory i nie było opcji żeby nie wrócił ze mną do domu. 


A jakie nowe zdobycze zamieszkały u Was w szafie ostatnio ? 
Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :]

11 komentarzy:

  1. Trudny kolor, podziwiam!

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  2. komin fajny, ale sweter wygląda trochę dziecinnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweter jak z rynku.

    OdpowiedzUsuń
  4. sweterek trochę taki jak z lat 90 dziergany przez babcie. Jestem ciekaw z czym go połączysz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. great stuff
    very nice the stripped sweater

    miblogbyamo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny komin:)

    pozdarwiam serdecznie;):)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do New Yorkera. kiedyś ubierałem się tylko tam, teraz jednak z roku na rok jakość spada dramatycznie - daj po jakimś czasie znać jak się sprawa ma w przypadku Twoich nabytków :) Ja ostatnio nabyłem dwie koszule, czekają w kolejce do taliowania :D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny komin, sweterek też fajny:) Dzięki za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń