Sweter = nuda ? Nie.

     Witajcie,
      Pogoda z dnia na dzień robi się co raz chłodniejsza, poranki dają się już we znaki dlatego dziś postanowiłem zrobić mały przegląd swetrów jakie możemy znaleźć w sieciówkach. Przeglądając ostatnio moje swetry stwierdziłem, że brakuje mi jakiegoś swetra z jakimś fajnym motywem, czegoś co spowoduje uśmiech na mojej twarzy kiedy na niego zerknę. Wiadomo są sytuacje kiedy nie można pozwolić sobie na takie szaleństwo, ale kiedy możemy sobie na to pozwolić to czemu zakładać szare, nudne, jednokolorowe swetry. Pamiętam jak byłem mały i broniłem się kiedy  mama zakładała mi różnego rodzaju swetry z bałwankami, wzorkami itp. To była udręka. A dziś? Dziś nie mam problemu z założeniem takiego swetra i pewnie gdybym zmieścił się w swetry z dzieciństwa nosiłbym je regularnie. Na szczęście w sklepach możemy znaleźć na prawdę ciekawe wzory i na pewno w nie jeden się zaopatrzę, a to kilka moich faworytów:

Asos

Asos

Asos

River Island

Top Man

Top Man


Top Man

Top Man

Zara

Zara

H&M

H&M


Co myślicie o takim podejściu do swetrów? 
Macie w swoich szafach coś szalonego czy trzymacie się klasyki? 

Pozdrawiam i życzę udanej niedzieli :]

13 komentarzy:

  1. Dla mnie z oczywistych względów rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie swetry są świetne! Ciepłe i fajne w dotyku, a do tego dobrze wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Posiadać jak na razie nie posiadam, ale taki z Topmana z reniferami byłbym w stanie sobie sprawić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ZAPRASZAM DO MNIE NA ROZDANIE ZESTAWU KOSMETYKOW GIORGIO ARMANI'EGO!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze boskie są wszystkie, jakby mój chłopak miał takie to byłaby wojna nie na t-shirty tylko swetry :D

    OdpowiedzUsuń
  7. kosztowała 199 zł. Było pełno naklejek z cenami więc nie wiem czy przecenili czy nie

    OdpowiedzUsuń
  8. you look wonderful, truly beauty with amazing sense of style ! I like that collection!!

    OdpowiedzUsuń
  9. i just spent all my means on asos heheh now I'm seeing this and I'd like to go right back ;)
    great post! have a look at our brandnew header & design!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger