3 października 2012

W czym będę śmigać jesienią i zimą ?

     Witajcie,
     Był na moim blogu już post odnośnie obuwia wiosenno-letniego dlatego też czas i na post odnośnie tego w czym będę śmigać jesienią i zimą. Jeśli pogoda na to pozwoli i jesień będzie bezdeszczowa i słoneczna to dużo będę śmigać w różnego rodzaju trampkach (na tę porę roku staram się wybierać te modele za kostkę), z kolei kiedy pojawią się deszcze, wiatry i pierwsze mrozy czas będzie wskoczyć w coś cieplejszego. Przeglądając moje obuwie na ten sezon zdziwiło mnie troszkę to, że wszystkie moje buty na jesień i zimę pochodzą z Zary. Co ciekawsze, wszystkie buty udało mi się wylicytować na allegro za bardzo okazyjne ceny w porównaniu do cen, które możemy znaleźć na metkach w sklepie.
     Nie przedłużając oto w czym będę śmigać jesienią i zimą:

1. Szare trampki (Zara).

2. Trampki z ćwiekami (Zara) - ostatnio moje ulubione :)

3. Brązowe zamszowe półbuty za kostkę (Zara) - również ostatnio moje ulubione i mega wygodne. 

4. Szare zamszowe botki (Zara)

5. Skórzane kozaki z klamrą z ćwiekami (Zara)

Jak widać na sezon jesienno-zimowy nie mam dużo butów, ale jakoś więcej nigdy nie potrzebowałem. Nie mówię oczywiście, że nic do tej kolekcji nie dołączy bo sami wiecie jak to na zakupach bywa, idziesz po spodnie wracasz z butami :D

Mam nadzieję, że coś komuś się spodoba, a może ktoś posiada coś identycznego lub podobnego? 
Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :]

10 komentarzy:

  1. te brązowe buty są świetne! Też chce takie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polowałem na te szare botki na allegro, ale jak zawsze mnie ktoś przebił..może to byłeś Ty :P?
    Świetne buty. Mamy podobny gust.

    OdpowiedzUsuń
  3. Można wiedzieć ile kosztowały Cię te zamszowe chukkas? Zdają egzamin praktyczny! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci że sprawdzają mi się idealnie, na ciepłą jesień nadają się idealnie, chociaż osobiście nosiłem je nawet przy niewielkich mrozach z tym, że musiałem się zaopatrzyć w grube wełniane skarpety i dały radę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trampki z ćwiekami rewelacja. Chukka też fajne. Znam z autopsji wygodę użytkowania butów tego typu. Też są miękkie i wręcz jakby bez konstrukcji?

    OdpowiedzUsuń
  6. buty w ćwieki <3 zresztą wszystkie są boskie :P

    zapraszam do mnie
    ullacherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń