Niedzielnie jesiennie.

     Witajcie, 
     Z racji tego, że dawno nie było u mnie żadnego zestawu dnia co spowodowane było brakiem weny i totalnym leniem dziś postanowiłem to nadrobić, a że pogoda była dziś u mnie sprzyjająca spacerom i żal było nie wyjść i nie skorzystać z odrobiny jesiennego słońca wskoczyłem w moje burgundowe spodnie, dżinsową koszulę i gruby sweter, który udało mi się kupić w tamtym roku na wiosennych wyprzedażach w New Yorker za jedyne 39,95 zł. (żal było nie wziąć :D ). Do tego moje szare botki z Zary i byłem gotowy na jesienny spacer. 


* Koszula - New Yorker
* Sweter - New Yorker
* Komin - New Yorker
* Pasek - New Yorker
* Spodnie - Asos.com
* Botki - Zara

Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :]

12 komentarzy:

  1. Na przyszłość większe zdjęcia przy tej ilości zdjęć w kolażu :) To takie moje zdanie. Spodnie i koszula bardzo mi się podobają. Sam mam taką koszulę i idealnie łączy się z wszelakimi kolorowymi spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. spodnie są w genialnym kolorze:)

    Pozdrawiam:)
    TheMaleStreet

    OdpowiedzUsuń
  3. Kardigan z szalowym kołnierzem zdobył mnie z miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie te swetry, one ciepłe są mega!

    pozdr
    menopinions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szalik *.*

    Zapraszam do mnie http://umyjokno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. sweterek i buty są świetne:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. I love your choices. All New Yorker? :) Hope you visit me and may like my blog about me and male fashion :) XOXO

    www.look-scout.de

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny set :)

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger