7 listopada 2012

Z cyklu polecane.

     Witajcie, 
      Pogoda za oknem typowo jesienna, wieje, pada, szaro buro i ponuro, dlatego dziś przychodzę do Was z pomysłem jak spędzić taki długi, typowo jesienny wieczór. Otóż moją propozycją jest film dokumentalny, który ostatnio oglądałem. 


     "Wrześniowy numer Vogue" to dokument, który ukazuje kulisy powstawania najbardziej znanego na świecie czasopisma poświęconego modzie. Jeśli interesujecie się modą, fotografią to bardzo gorąco polecam obejrzenie tego dokumentu. 
Możecie go zobaczyć na tvn player TU.

...a dodatkowo żeby wieczór był idealny, polecam zapalić świecę Yankee Candle "Mandarin Cranberry" (Mandarynka i żurawina). 


     Bardzo przyjemny zapach słodkiej mandarynki (która podobno ma sprzyjać skupieniu i pracy umysłowej) i żurawiny (która ma pozytywnie wpływać na nasze samopoczucie) na długie jesienne wieczory. Zapach nie jest nachalny co dla mnie jest bardzo istotne. Jak dla mnie jest to zapach, który tworzy idealne tło w jesienny wieczór, a do tego kubek gorącej herbaty, dobry film lub książka i jest pięknie. 


Pozdrawiam i życzę samych przyjemnych wieczorów :]

10 komentarzy:

  1. chyba jesteś pierwszym facetem jakiego znam, który zwrócił uwagę na świeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę nadrobić braki w kinematografii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałem ten dokument! niezły jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love anna!
    xo



    christian

    My Dutch Fashion Style



    www.mydutchfashionstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w jesienne dlugie wieczry uwielbiam zapalic sobie kadzidelka...wlasnie kupilam mnostwo wersji zapachowych:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. z przyjemnością go sobie obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Mandarin Cranberry" <3 ! Jeden z moich ulubionych zapachów, jesli chodzi o świeczki ;). Pozdrawiam ;).
    xoxo :*
    Please, visit my blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to prawda, "zarowe" jeansy mogły by być tańsze :)
    http://menopinions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio się na ten film natknęłam i muszę przyznać, że bardzo ciekawy :)

    myirrationalwardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń