Zamówiliście ?

     Witajcie,
     Lubicie sobie robić sami prezenty ? Bo ja bardzo i myślę, że nie jest to tylko domeną kobiet bo i faceci lubią sobie sprawiać małe przyjemności. A że Mikołajki tuż, tuż postanowiłem podzielić się w Wami moim pomysłem na prezent dla siebie, ale może to być również wskazówka dla Pań jaki prezent zrobić swojemu partnerowi. 
     Przechodząc do rzeczy mam na myśli limitowaną polską edycję pudełka Glossybox dla Panów. Jak wiecie jakiś czas temu wygrałem niemiecką edycję tego pudełka (pisałem o tym TU ) i zawartość jego bardzoooo mnie ucieszyła. A kiedy dowiedziałem się, że pojawiła się polska limitowana edycja bez zastanowienia ją zakupiłem i już nie mogę doczekać się kuriera. Mam nadzieję, że z jego zawartości również będę bardzo zadowolony. 


Dowiedzieć się więcej i zakupić pudełko możecie TU.


Pozdrawiam i życzę miłego dnia :]

3 komentarze:

  1. fajny pomysł :) ciekawa jestem co będzie w tej edycji dla Panów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko opcja to jest, może ja też sobie zafunduje na święta :)

    pozdr
    menopinons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. it's a great idea
    i'm looking for one for me

    miblogbyamo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger