29 grudnia 2012

Co znalazłem pod choinką?

     Witajcie, 
     Dziś szybki post odnośnie tego co w tym roku znalazłem pod choinką. Rzeczy nie ma dużo, ale jestem z nich bardzo zadowolony i już je namiętnie użytkuję. 


 

 

* Piżama - Reserved (nie sądziłem, że w piżamie się tak dobrze i komfortowo śpi :D )
* T-shirt - Asos.com (lubię nosić w święta ubrania z motywem świątecznym)
* Woda toaletowa Playboy Malibu (serdecznie polecam Wam te wody, jestem posiadaczem już 3 i jak na takie pieniądze to są to wody godne polecenia, pięknie pachną, są trwałe, wydajne, koniecznie powąchajcie)
* Bransoletka od Simona Cartera (pierwsza i już wiem, że nie ostatnia w mojej kolekcji)

A Wy co ciekawego znaleźliście pod swoimi drzewkami ? 

Pozdrawiam i życzę udanego weekendu :]

5 komentarzy:

  1. nice, fajne prezenty! :D
    ja do piżam chyba nigdy się nie przekonam ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. skoro piżama z reserved jest taka wygodna to chyba po nią pójdę :) świetna jest :) a DONALD TO MOJE DZIECIŃSTWO :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prezenty ;) Lubię te perfumy, masz rację, jak na tą cenę rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piżama z donaldem...też taką chcę!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne prezenty:) kreskówki są the best; ja mam bluzę z myszką mickey :D

    OdpowiedzUsuń