GlossyBox Man PL.

Witajcie,
     Dziś przychodzę do Was z szybką recenzją tego co znalazło się w pierwszym polskim limitowanym pudełku GlossyBox Man. Pudełko dostałem we wtorek jednak postanowiłem, że będzie to mój Mikołajkowy prezent i otworzyłem je dopiero dziś. Oczywiście korciło mnie poszperać w necie i sprawdzić czy ktoś może wstawił już jakąś recenzję, ale byłem twardy i dałem radę.
     Wszystko jak zwykle w przypadku GlossyBox zapakowane było w eleganckim pudełku...



     A co znalazło się w środku?


     W pudełku znalazło się 6 produktów z czego 3 to produkty pełnowymiarowe:

1.  BIOLIQ – balsam intensywnie odżywiający (180ml) – PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY (180ml / 21zł.) – na pierwsze powąchanie balsam jak dla mnie troszkę śmierdzi, ale to tylko moje pierwsze wrażenie zobaczymy jak będzie w kontakcie ze skórą.

2. CALVIN KLEIN – woda toaletowa „Encounter” (15ml) – cena za: 30ml / 175 zł., 50ml / 235zł., 100ml / 310zł. – zapach bardzo ładny, bardzo chętnie będę go używać, jedyny minus to brak przy flakoniku „psikacz”, który zdecydowanie ułatwiłby używanie tych perfum.

3. LIRAC HOMME – łagodzący żel do golenia „Rasage Confront” (50ml) – cena za 150ml / 53zł. – ładny zapach, ale podaruję go tacie bo nie używam niczego do golenia gdyż golę się na sucho maszynką elektryczną.

4.  NUXE MEN – wielofunkcyjny krem pod oczy (5ml) – cena za 15ml / 72zł. – bardzo chętnie go przetestuję a tym bardziej, że jest on rekomendowany dla osób noszących szkła kontaktowe.

5. ORGANIQUE – pianka do kąpieli „Kolonialna” (100ml) – PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY – cena za 100ml / 16zł., 200ml / 29,90zł. – fajny gadżet, coś nowego i co najważniejsze ma rewelacyjny zapach, genialny, już nie mogę się doczekać kąpieli nią.

6. SCHWARZKOPF PROFESSIONAL – szampon do włosów i ciała „[3D] Mension” (250ml) – PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY – cena za 250ml / 56zł. – szampon jak szampon ma przyjemny zapach a jak działa zobaczymy.

     I to wszystko co znalazło się w pierwszym polskim GlossyBox Man. Osobiście jestem zadowolony z zawartości i bardzo chętnie przetestuję wszystkie te produkty. A czy się opłaca? To już pozostawiam do Waszej oceny.

     Życzę udanego dnia i samych fajnych prezentów w Waszych butach :]

     P.S. Jak widzicie z okazji Mikołajek i zbliżających się świąt blog przybrał świąteczną szatę, mam nadzieję że Wam się spodoba... no i jak zauważyliście pada u mnie również śnieg :D 

6 komentarzy:

  1. Zawartość pudełka bardzo interesująca, ale to padający na blogu śnieg podbił moje serce :D

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj chyba zakupie te pudełko swojemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawartość niezła! Duży plus za śnieg :D

    Strasznie mnie ciekawi CK Encounter,a nie mam chwilowo możliwości sprawdzenia, jak pachnie. Fajny zapach?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach bardzo fajny, mi osobiście bardzo przypadł do gustu.

      Usuń
  4. gratuluję i dzięki za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie,że zamieściłeś recenzję, bo właśnie się zastanawiam nad kupnem GB mojemu chłopakowi:) Zapraszam do mnie jak masz ochotę:) http://give-me-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger