Gotowy na zimę.

     Witajcie, 
     Długo wzbraniałem się przed wyjęciem z szafy worków próżniowych z moimi zimowymi czapkami, kominami, rękawiczkami, skarpetami itp. Jednak wszystkie znaki na niebie i w pogodzie mówią, że zima zbliża się wielkimi krokami dlatego dziś mając wolny czas wyjąłem wszystkie moje zimowe akcesoria i zrobiłem dla nich honorowe miejsce w mojej szafie. Przeglądając wszystko myślę, że nie potrzebuję już nic, chociaż jak się trafi jakiś fajny komin to nie odmówię sobie. 


A Wy macie wszystko na zimę ? 
Jesteście gotowi stawić czoła mrozom ? 

Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :]

6 komentarzy:

  1. za oknem mróz a ja w czarnej d*** xD

    OdpowiedzUsuń

  2. Zapraszam do ponownego obserwowania mojego bloga który zmienił adres na http://prodesfashion.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nawet nie che myśleć o tym że będę musiał nosić tyle ubrań na sobie i będzie mi i tak zimno ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kocham kominy, szale, chusty i wszystko co się z tym łączy.... rezygnuje z rękawiczek, a niech mi palce domarzną, a czapki okazjonalnie i to pewnie częściej latem niż zimą. I czasem wydaje mi się, że nie lubię zimy, ale jak pomyślę o tych wełnianych kominach to zamarznięte palce i uszy są tego warte. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nordyckie wzory najlepsze na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. thanks for all your nice comments...
    forever...fran

    www.showroomdegarde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger