31 grudnia 2012

Happy New Year 2013 :)

Witajcie,
Już za kilkadziesiąt godzin powitamy Nowy Rok dlatego z tej okazji chciałbym Wam życzyć przede wszystkim dużo zdrowia bo chyba w obecnych czasach to jest najważniejsze, reszta zawsze jakoś się ułoży.
    A wszystkim blogującym, których obserwuję i regularnie odwiedzam, życzę dużo weny i dużo fajnych stylizacji i jeszcze więcej fajnych postów na blogach.



...a już jutro (1 stycznia) mija 1 rok od założenia bloga. Cóż mogę powiedzieć, nie sądziłem, że blogowanie mnie tak wciągnie. Założyłem go można powiedzieć, że z nudy, chęci spróbowania czegoś nowego i w taki właśnie sposób prowadzenie bloga stało się dla mnie fajną odskocznią od szarej rzeczywistości. I mimo, że nie reklamuję się namiętnie u innych, nie namawiam do obserwowania byle mieć jak najwięcej osób, nie szukam na siłę sponsorów (chociaż dostaję propozycję współpracy, ale nie będę reklamować czegoś z czym się nie utożsamiam)  to jest to mój mały WIELKI sukces. I jest mi niezmiernie miło tworzyć nowe posty chociażby dla tych nielicznych osób, które regularnie mnie odwiedzają.
Dziękuję !

A postanowienia na nowy rok ?
Rozwijać się, rozwijać się i jeszcze raz rozwijać się w każdej sferze mojego życia.


3 komentarze: