16 grudnia 2012

Haul (listopad-grudzień).

     Witajcie, 
      Dawno mnie nie było, ale to wszystko spowodowane jest brakiem czasu na cokolwiek. Przygotowania do świąt i wszystko co z nimi związane pochłania jednak sporoooooo czasu, a to prezenty, a to sprzątanie a to jeszcze coś innego, na dodatek jeszcze pogoda u mnie, nie wiem jak u Was spartoliła się tak, że nie chce się kompletnie nic, deszcz, plucha brrrr bardzo lubię zimę ale nienawidzę roztopów, wyglądając przez okno bardziej czuję jakby to były wiosenne roztopy aniżeli miały za parę dni nadejść święta. No ale jakoś trzeba sobie radzić i liczę, że lada dzień ponownie przymrozi i spadnie śnieg :) 
     ...a jak u Was? Prezenty kupione? Porządki zrobione? 
     
     Dziś pokażę Wam kilka rzeczy, które udało mi się nabyć na przełomie listopada i grudnia, nie jest tego dużo bo jakoś ostatnio nie miałem weny na zakupy, ale zawsze jednak coś się trafiło. 

     Pierwszą rzeczą jest kurtka z New Yorkera, podobała mi się już od dłuższego czasu, ale jej cena początkowa nie przekonywała mnie do jej zakupu i postanowiłem, że poczekam aż ją przecenią. I któregoś razu patrzę na metkę no i przeceniona na 159 zł.


     Kupując kurtkę wpadła w ręce również mi bluzka, zwykła z kieszonką na boku, w modnym w tym sezonie kolorze więc żal było nie wziąć a tym bardziej ze względu na jej cenę 19,95 zł. a jak wiadomo takich zwykłych bluzek w szafie nigdy za wiele. 


     Kolejną rzeczą, na którą się skusiłem jest bluza z ćwiekami z Zary. Zapewne jest ona już wszystkim znana bo często można ją spotkać. Cena jak za bluzę 169 zł. to trochę dużo, niestety, chęć jej posiadania wzięła nade mną górę i wylądowała w mojej szafie. 


Ostatnią już rzeczą jest marynarka, również z Zary jednak wylicytowana na allegro nie pamiętam dokładnie za ile, ale około 100 zł. Bardzo podoba mi się jej kolor. 


     To wszystko, jak widzicie nie jest tego dużo a co za tym idzie mój portfel nie ucierpiał przez ostatnie 2 miesiące za bardzo. 
A co Wam udało się fajnego kupić ostatnio? 
Czekacie już na poświąteczne przeceny? Bo ja tak :D 

Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia i byle do świąt :]

6 komentarzy:

  1. U mnie ostatnio styrzasna posucha, moiże coś się na dniach uda nabyc :) Gratuluję zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy kolor tej kurtki. Totalnie niespotykany. Pokaż na sobie ;)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udane zakupy, gratuluje. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. CHciałem tylko się pochwalic, że ta bluze w ćwieki z Zary udało mi się kupic pare dni temu za .. 39 zł:D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pozostaje mi tylko pogratulować :) Doby deal :)

      Usuń