21 grudnia 2012

Świątecznie - dekoracje.

     Witajcie, 
     Lubicie tworzyć w swoich czterech katach świąteczną atmosferę poprzez dodatki, świąteczne ozdoby, światełka itd. ? Bo ja bardzo. Od kilku już dobrych lat zarówno w świątecznej modzie jak i w świątecznych dodatkach do domu jestem zafascynowany norweskimi, nordyckimi zwał jak zwał wzorami. Uwielbiam ten motyw i chyba nigdy mi się nie znudzi. Gwiazdki, śnieżynki, renifery itp. to coś co znajdziecie u mnie w okresie świątecznym zarówno w mojej szafie jak i moich czterech kątach. 
     A to moje tegoroczne ozdoby, może kogoś do czegoś zainspiruję :)










Pozdrawiam i życzę udanych przygotowań do świąt :]
Nie przepracujcie się bo nie ma chyba nic gorszego od bycia zmęczonym w święta :]

5 komentarzy:

  1. te srebrne ozdoby są super :)

    Widzę, że za oknem śniegu brak, za to na Twoim blogu go dużo:P

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak miło i świątecznie. wesołych! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko ten wazon z galezmi i swiatelkami. Najwzniejsze to klimat ;)
    Pozdr
    Menopinions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne poduszki! Wesołych! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne dekoracje, świetny blog :)

    http://www.herkruks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń