26 grudnia 2012

Wigilijny strój + mały bonus.

     Witajcie,
     Święta, święta i po świętach... wszystko co dobre szybko się kończy niestety, co roku mam ten sam niedosyt poświąteczny. A jak u Was? Wypoczęci? Zadowoleni z prezentów? Gotowi na ostatnią noc w roku? 
     Dziś chciałbym pokazać Wam mój wigilijny strój. Zapewne znajdzie się grupa osób, którym się on spodoba, ale zapewne znajdą się i tacy, którzy go skrytykują. 
     W tym roku postawiłem na elegancję, skromność, ale z delikatnym pazurem w postaci ćwieków. 


* Koszula - New Yorker
* Bluza z ćwiekami - Zara
* Spodnie - New Yorker
* Buty - Zara

...a teraz czas na obiecany bonus :D postanowiłem spróbować zrobić zdjęcia zestawu na mojej sylwetce i muszę Wam powiedzieć, że robienie sobie samemu zdjęć to jest istna katorga, nie posiadam statywu więc aparat musiałem układać na książkach, a to było ich za mało, a to za dużo istne szaleństwo, dodatkowo materiał spodni nie chciał ze mną za bardzo współpracować co można zauważyć na zdjęciach, nerwy brały górę, ale jakoś mi się udało zrobić kilka zdjęć, które moim zdaniem się nadały. 
     Po nowym roku planuję wprowadzić już na stałe zdjęcia stylizacji na sylwetce całej mojej skromnej postaci, ale do tego niezbędna będzie mi osoba, która wyręczy mnie w robieniu zdjęć bo samemu robić sobie zdjęcia już się chyba nie podejmę. 
     Poniżej efekt mojej pierwszej stylizacji na mojej sylwetce. 

P.S. Bądźcie wyrozumiali :)







Pozdrawiam i życzę udanej końcówki świąt :]
P.S. Od jutra wyprzedaże, macie coś upatrzonego ? 

21 komentarzy:

  1. buty masz fajne, a fotki z Twoją sylwetką to żadna porażka :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajnie

    http://ffashionhell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ta bluzka bardzo fajna jest. Akurat osobiście mi się nie podobają buty, jakoś do mnie nie trafiają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta bluza:)! chciałem ją kupić ale nie było mojego rozmiaru:(..davveed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ten sweter z zary jest fajny, chcialem kupic ale jakosc srednia ; p
    co do reszty swiat to zapraszam na: www.podlinski.blogspot.com

    pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweter jest naprawdę bardzo efektowny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem z czego bierze sie Twój lęk, wyglądasz naprawde dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny zestaw świąteczny, choć osobiście nie przepadam za ćwiekami to podoba mi się ten sweterek(bluza). Pozdrawiam

    Ray Lux
    http://luxdstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawe połączenie!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Blog szafiarski prezentujący koszulę zapiętą pod szyją? Na serio?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może coś ze mną nie tak, ale co sugerujesz tym komentarzem?

      Usuń
  11. Jest jedną z najbardziej elementarnych zasad męskiego ubioru, że koszulę zapina się pod szyją tylko do krawata, muchy etc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co w związku z tym? Bo nadal nie rozumiem Twojej aluzji, miałem ochotę zapiąć na ostatni guzik to zapiąłem :)

      Usuń
    2. To przykre, że bloga "o męskiej modzie" może pisać ktoś, kto nie ma najmniejszego wyczucia smaku, stylu i estetyki, co sugerować mogłaby tematyka. W ten sposób popularyzuje się tandetę i bylejakość.

      Usuń
    3. Nie uważam się za eksperta od mody męskiej więc nie piszę na swoim blogu na tematy ściśle związane z dress codem, jak nosić to, jak nosić tamto itp., na moim blogu prezentuję moje podejście do mody, więc jeżeli Ci się ono nie podoba to zapraszam na inne blogi.

      P.S. Chętnie zobaczę Twoje wyczucie smaku, styl i estetykę ubioru ;)

      Usuń
    4. Nie uważam ich za wystarczająco wartościowe, aby prezentować je w internecie. Ty zaś mówisz, że się nie znasz, ale i tak pchasz się na cudze ekrany. W dzisiejszych czasach można publicznie popisywać się bezguściem i jeszcze zdobywać za to poklask. Cywilizacja homo sapiens upada.

      Usuń
    5. Miło mi, że do mnie zaglądasz, ale ja już kończę z Tobą tą dyskusję bo można by tak bez końca. Pozdrawiam ;)

      Usuń
  12. sweter z Zary świetny. chciałem go kupić, ale cena trochę odstrasza, może teraz coś go przecenili. stylizacja odpowiednia na wieczerzę. :]

    OdpowiedzUsuń
  13. yes, this is great look! I like your blog

    OdpowiedzUsuń