4 kąty - mała metamorfoza.


     Witajcie,
     Nie wiem jak Wy, ale ja co jakiś czas odczuwam potrzebę zmian w swoich czterech kątach, nie mówię tu oczywiście o radykalnych zmianach typu malowanie, wymiana mebli itp. Raczej mam na myśli drobne zmiany, które potrafią dawać spektakularny efekt i poprawiać nasz humor. 
     Dlatego dziś u mnie post troszkę z innej beczki a mianowicie dotyczący zmian wnętrzarskich.
     Pod lupę wziąłem ostatnio ścianę za moją komodą. Komoda jest biała, ściana za komodą jest biała a na komodzie stoi sobie kwiatek, niby ok, nie przeszkadza mi to zbytnio, ale ostatnio postanowiłem, że coś zmienię w tym kącie i dodam odrobinę koloru, a że swoje cztery kąty mam w odcieniach bieli, czerni i szarości to kropla w postaci czegoś kolorowego dobrze mi zrobi. 

     Poniżej docelowe miejsce mojej mini metamorfozy przed zmianami:


A do moich zmian użyłem:
* obraz z Ikei (to właśnie on w całej metamorfozie jest tą kolorową kroplą),
* stary odkopany gdzieś z szafy sznur lampek kupiony w sklepie Tchibo,
* stary słój, który pamięta jeszcze pewnie czasy PRL-u  przywieziony kiedyś od babci.


A tu efekt końcowy:


 

...i jeszcze 2 zdjęcia wieczorową porą:

 

Mam nadzieje, że przypadnie Wam do gust taki post nie koniecznie o tematyce modowej. 

Pozdrawiam :]

9 komentarzy:

  1. hahaha mini dekoratornia! Super! Chodź mnie jako osobę namiętnie śledząca życie gwiazd, bardziej interesuje zawartość komody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawartość komody to buty, buty i jeszcze raz buty :D

      Usuń
  2. po tej zmianie jest weselej na komodzie ;)
    zapraszam www.childwithstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie!

    a co do butów, to ja źle znoszę noszenie butów zimowych, unikam tego jak najczęściej ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, ja też wolę ubrać cieplejsze skarpety niż zimowe ciężkie buty :D

      Usuń
  4. kilka drobiazgów, a jak mogą zmienić ? świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do momentu, gdy nie zobaczyłem zdjęć wieczornych, pomyślałem WTF???? Nocą podświetlenie i sposób w jaki osiągnąłeś ten efekt wydał mi się oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają te świecące kuleczki, rewelacyjnie wyglądają;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger