Emerald Green - Color S/S 2013.

Witajcie,
     Nowy sezon w modzie zbliża się wielkimi krokami, a jak wiadomo nowy sezon = kolor sezonu.        
I tak bezapelacyjnie kolorem nr 1 na sezon wiosna/lato 2013 jest emerald green  co w tłumaczeniu na język polski oznacza szmaragdową zieleń.
     Cofając się nieco pamięcią możemy sobie przypomnieć, że szmaragdowa zieleń była kolorem dominującym w pokazach czołowych projektantów (Gucci, Zac Posen, Burberry, Kenzo)  na jesień/zimę 2013 oraz wiosnę/lato 2013.
     Zielony to kolor z jednej strony bardzo oryginalny, intrygujący zaś z drugiej strony trudny do ogrania. Jest to kolor, który idealnie sprawdzi się na co dzień ale również na wielkie wieczorne wyjścia.

     A z czym go łączyć?

     Osobiście stawiam na klasyczną czerń, uważam, że z czernią kolor ten wygląda wyjątkowo interesująco, ale zapewne znajdą się również modowi „szaleńcy” którzy kolor ten będą łączyć z innymi równie ciekawymi kolorami. Mi osobiście podoba się również połączenie szmaragdowej zieleni z kolorem burgundowym. Myślę, że to ciekawe połączenie.

    A czy szmaragdowa zieleń jest dla Wszystkich?

     Oczywiście, każdy może sobie na nią pozwolić, jednak najlepiej w tym kolorze wyglądać będą osoby o ciemnej, oliwkowej karnacji i ciemnej oprawie oczu, z kolei osoby o jasnej karnacji zawsze mogą postawić na dodatki w tym kolorze.

     A tu kilka moich propozycji:

Asos.com
 


 

  

 

 

Zara

H&M
 

A co Wy sądzicie o szmaragdowej zieleni ?
 Macie coś w swojej szafie w tym kolorze ? 
Ja jestem oczarowany tym kolorem i chętnie się w coś zaopatrzę w nim :)

Pozdrawiam :]

5 komentarzy:

  1. kolor choinki świątecznej, tak mi się skojarzyło :D. Jeżeli chodzi o mnie to jak najbardziej "kupuję" ten kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ha...i pomyśleć, że dwa dni temu kupiłem spodnie w tym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się! nie mam w szafie jeszcze nic w tym kolorze, ale już niedługo :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ha, ja będę dobrze wyglądać w tym kolorze! rude z zielenią zawsze dobrze współgra ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten kolor. Jest bardzo dostojny, elegancki i pełen wiosny.
    Muszę zapolować na jakiś element w tym kolorze:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger