maleworld - INSTAGRAM

Witajcie dziś jeszcze raz :)
     Kilka dni temu założyłem sobie coś takiego jak "instagram", w skrócie, jeśli ktoś nie wie jeszcze co to takiego to mobilna aplikacja gdzie wrzucamy swoje zdjęcia i możemy się nimi chwalić z innymi użytkownikami. Jak dla mnie fajna sprawa. Dzięki tej aplikacji mogę częściej pokazywać Wam za pomocą zdjęć co u mnie, co nowego nabyłem, co mnie zainspirowało, urzekło, zdziwiło, zniesmaczyło itp. 
     Dlatego też bardzo serdecznie zapraszam do odwiedzenia mnie na instagramie. Znajdziecie mnie tam pod nickiem: maleworld, lub klikając TU.



3 komentarze:

  1. Moda żywcem z usa ;) ale faktycznie, fajny i szybki sposób na upload zdjęć.

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful my dear! your blog is so lovely!:)
    we can follow each other if you want :)
    http://www.borsadimarypoppins.com/
    xoxo Gloria

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy gadżet. Ułatwiający życie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger