River Island - Spring 2013.

     Witajcie, 
     Za oknem w prawdzie zima (a przynajmniej u mnie, nie wiem jak u Was), w sklepach wietrzenie magazynów i liczne wyprzedaże a to wszystko po to by zrobić miejsce dla nowych kolekcji. Dlatego dziś, szybki przegląd tego co na sezon wiosenny ma do zaoferowania dla nas River Island.

  

  

  

 

 

      Muszę Wam się przyznać, że z tą sieciówką "zakolegowałem" się dopiero w ubiegłym roku i od razu ją bardzo polubiłem. Niestety ubolewam nad faktem, że nie mam żadnego sklepu nigdzie w pobliżu, ale na szczęście z pomocą przychodzi sklep online. 
A co Wy sądzicie o tym co oferuje dla nas RI na wiosnę 2013 ?

Pozdrawiam i życzę miłej reszty tygodnia :] 


Zdjęcia pochodzą ze strony www.riverisland.com

3 komentarze:

  1. Drugie zdjęcie i ta kamizelka od razu podsuwa na myśl kolekcje diora. Jakoś nie bardzo mi to pasuje do kolekcji RI.

    OdpowiedzUsuń
  2. the clothes look nice. too bad we also don't have a store here :(

    http://halfwhiteboy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem wyjątkowo udana kolekcja.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger