4 stycznia 2013

Samowyzwalacz podejście nr 2 :)

     Witajcie w Nowym Roku :)
      Mam nadzieję, że każdy z Was spędził tą wyjątkową noc w wyjątkowy dla siebie sposób i wskoczył w 2013 rok pełen nowej energii. Ja osobiście jestem pełen pozytywnej energii i chęci do działania (ciekawe tylko na jak długo mi wystarczy tej energii hehe ). 
     Dziś przychodzę do Was z kolejnym codziennym strojem i zdjęciami z cyklu "samowyzwalacz w akcji". Mam jednak nadzieję, że szybko uda mi się zamienić samowyzwalacz na jakiegoś fotografa :)
     Jednak przechodząc do rzeczy... nie wiem jak u Was ale u mnie pogoda ostatnio iście jesienna lub wcześnie wiosenna, dlatego też zdecydowałem się na szybki, prosty zestaw, w którym czuję się mega swobodnie no i nie jest mi w nim za gorąco. 
     Na sobie mam moją budrysówkę z New Yorkera, którą pokazywałem Wam w moim ostatnim haulu zakupowym.


Na górę dobrałem do niej biały komin z H&M, który bardzo fajnie moim zdaniem komponuje się z kolorem kurtki i białymi sznurkami przy guzikach. 


Na nogach z kolei mam moje ulubione ostatnimi czasy spodnie z Asos w modnym w tym sezonie bordo kolorze. 


Tak jak już pisałem temperatura u mnie na plusie dlatego pod spód zdecydowałem się założyć tylko i wyłącznie świąteczny T-shirt z Myszką Miki. Święta minęły mi zdecydowanie za szybko dlatego nie odmawiam sobie zakładania jeszcze ubrań ze świątecznymi motywami. Mam jednak jeszcze nadzieję, że zima wkrótce do nas zawita i będę mógł wskoczyć jeszcze w ciepłe swetry w norweskie wzory bo niestety ale przy dodatniej temperaturze w swetrach się po prostu gotuję. 



 A na stopach moje niezawodne trampki z ćwiekami z Zary, ale je pewnie już wszyscy widzieli i pewnie nie raz jeszcze zagoszczą na blogu wiosną. 


Na sobie mam:
* Komin - H&M
* Budrysówka - New Yorker
* T-shirt - Asos.com
* Spodnie - Asos.com
* Trampki - Zara

Pozdrawiam i życzę Wszystkim udanego weekendu :] 

13 komentarzy:

  1. Świetnie...na sylwetce zestawy wyglądają dużo lepiej:)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Budrysówka bardzo spoko! jej kolor fajnie łączy się ze spodniami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Budrysówka prezentuje się wybornie, sam jestem na etapie rozglądania się za podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna kurtka ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. buty - świetne, też bym takie chciał. kurtka też fajna, ogólnie mam ochotę na kupno czegoś takiego, ale ciężko znaleźć coś ładnego. koszulka idealnie przełamuje te stonowane, ciemne kolory stylizacji. szkoda, że nie widać twarzy, takie tajemnicze te zdjęcia. ale oby tak dalej! :D

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. komin jest super i nie rozumiem czemu nie pokazujesz twarzy :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twarz będzie jak będzie fotograf, jak robię sobie sam zdjęcia to robię takie miny, że szkoda gadać :D

      Usuń
  7. Blog zapowiada się świetnie. Bardzo fajnie go prowadzisz, jednakże zdjęcia powinny być większe, bo ciężko dopatrzeć się czegokolwiek. No i przede wszystkim twarzyczka musi być :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz mega styl! jestem tu po raz pierwszy i jestem pozytywnie zaskoczona!
    trzymaj tak dalej!

    OdpowiedzUsuń