22 stycznia 2013

Wyprzedażowe łupy - cz. 1

Witajcie, 
Dziś przychodzę do Was z pierwszą częścią moich wyprzedażowych łupów. Niby nic konkretnego nie potrzebowałem i myślałem, że przyoszczędzę na tegorocznych wyprzedażach, ale niestety, delikatnie mówiąc troszkę popłynąłem :D Dlatego też, postanowiłem podzielić to na dwie części.

* Bluza - Asos (16 £ przeceniona z 25 £)

* Spodnie - Asos (13 £ przecenione z 25 £)

* Czapka - River Island (5 £ przeceniona z 10 £)

* Portfel - River Island (8 £ przeceniony z 15 £)

* Pokrowiec na IPada - River Island (8 £ przeceniony z 18 £)

*Skarpetki - Top Man (2 £ przecenione z 3£)

* Bransoletki - Top Man (2 £ przecenione z 10 £)

* Bransoletki - Top Man (2 £ przecenione z 10 £)

* Świece i woski Yankee Candle (cen dokładnie nie pamiętam, która ile kosztowała, ale w razie co zapraszam na www.swiatzapachow.pl) Świece: Winter Wonderland, Sugared Apple, White Christmas; Woski: Flufy Towels, Cranberry Ice, Fresh Cut Roses. 

A jak wyprzedaże w Waszym przypadku ? Też popłynęliście troszkę ? 

Pozdrawiam :]

P.S. Jak podoba się Wam nowa szata graficzna bloga ? Myślę, że jest bardziej przejrzyście niż ostatnio, ale wszystkie cenne uwagi mile widziane :)




13 komentarzy:

  1. Od dawna poszukiwałem zamszowych chukka boots i kiedy okazało się, że upatrzony przeze mnie w MD egzemplarz przeceniono o połowę nie wahałem się ani chwili, mimo, że wydanie za jednym zamachem 250 zł nie leży w mojej naturze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jedną parę butów tego typu i jestem nimi zachwycony i już poszukuję czegoś w innym kolorze w RI widziałem różne kolory, ale czekam na dzień darmowej wysyłki ;)

      Usuń
  2. Post na czasie. Zawsze wejście do galerii podczas wyprzedaży równa się zakupom rzeczy, których jakimś cudem wcześniej nie potrzebowaliśmy ;) Podoba mi się nowa szata graficzna. Jest przyjemniej niż w czerni.

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda pokusa czai się na każdym kroku żeby coś kupić :)

      Usuń
  3. widzę,że zakupy udane - po to w końcu są wyprzedaże ;)

    www.karmellove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wow no to szafa się powiększyła, portfel wręcz odwrotnie :)
    Moja zdobyczą i jedyną jest koszula z ZARA xD pierwszy zakup w tym sklepie xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely post and I like your blog happy to found it ...maybe we can follow each other from GFC and Bloglovin? :D
    I INVITE YOU TO JOIN ROMWE GALAXY LEGGINGS GIVEAWAY
    New post is up on my blog
    oxoxoxo
    Marie

    OdpowiedzUsuń
  6. obok wyprzedaży i wszelakich innych przecen, trzeba zacząć korzystać z facebooka! Aż 30% mniej na zakupy dla mężczyzn, dla każdego kto kliknie lajka strony https://www.facebook.com/beneventopants
    A tam unikalna odzież wykonana w Europie, nie w Chinach z tkanin europejskich, nie chińskich czy tureckich....a to już wystarczająca różnica

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie watro mieć wyrzutów sumienia. Styczeń to najlepszy czas do zakupów ubrań, tym bardziej że znając trochę nadchodzące trendy można ubrać się na sezon wiosenny. No i można być dumnym, przyczyniając się do ożywienia gospodarczego.
    Nowa szata graficzna na wielki plus! Czarny był strasznie przytłaczający i męczący.

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz fajny styl, jak na mena ;)

    MadameOlivia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow,świetne rzeczy:) Ja ostatnio upolowałam fajne szale w H&M, kopertówke w Bershce,sweter, naszyjnik i żakiet w Mango za niecałe 150 zł:)

    OdpowiedzUsuń