24 lutego 2013

Emerald Green + Geometry.

     Witajcie, 
     W dzisiejszym zestawie postanowiłem pobawić się troszkę trendami na SS 2013 i połączyłem dwa wiodące trendy tego sezonu.
      I tak na sobie mam spodnie w kolorze nr 1 na nadchodzący sezon, czyli emerald green, które kupione były na Asos.com, do tego dobrałem T-shirt w geometryczny wzór, czyli biało-czarne paski, który pochodzi ze sklepu New Yorker. Geometryczne wzory to kolejny wiodący trend na najbliższy sezon, chociaż muszę przyznać, że jak dla mnie paski to nic odkrywczego bo pojawiają się co sezon mniej lub bardziej promowane. Do tego wszystkiego dobrałem kurtkę w jodełkę ze skórzanymi (imitacja skóry)  rękawami uszytą na wzór ramoneski, którą udało mi się kupić na tegorocznych wyprzedażach w H&M. 
   





...a na stopach po raz setny moje trampki z ćwiekami z Zary :D 



Na sobie mam: Kurtka - H&M, T-shirt - New Yorker, Spodnie - Asos.com, Trampki - Zara.

     Obawiałem się troszkę połączenia tych dwóch trendów, moim celem było połączenie ich w taki sposób żeby być ubranym a nie przebranym i myślę, że mi się chyba udało. 
A co Wy sądzicie o takim połączeniu ? Bo ja czuję się w nim na prawdę dobrze. 

Pozdrawiam :]

18 komentarzy:

  1. Kurtka świetna, spodnie też bardzo mi się podobają, aczkolwiek zamieniłbym T-shirt, bo tego typu paski toleruje osobiście tylko latem, ale ogólnie wrażenie mam pozytywne:)

    Zapraszam do siebie na http://make-me-trendy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja bardzo udana kurtka jest wspaniala :)

    Pozdrawiam
    R.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka mi się bardzo podoba, ostatnio widziałem podobną w Zarze.

    OdpowiedzUsuń
  4. super kurtka!
    Pozdrawiam
    http://dadiprezentuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie zgrane, jak bym dodał jeszcze jakiś t-shirt z zabudowanym dekoltem, gdyż takie v-necki mi nie służą :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja całkiem udana, ale dodałbym jeszcze jakiś szalik w odważnym kolorze;p Uwielbiam v-necki.

    Pozdrawiam
    http://luxdstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. spodnie świetne :) bardzo podoba mi się ten odcień zieleni, który będzie królował tego sezonu, jak najszybciej muszę się zaopatrzyć w takie spodnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. całkiem ciekawie, jednak blog nie zachęca przez jakość zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ;) Świetne odzienie wierzchnie, spodnie mają ciekawy kolor, a czy założyłbym takie trampki, hymmm, nie wiem. Widziałem podobne w bershce i coś mi mówiło, żeby ich nie brać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest znakomicie :) Kurtka jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mierzyłem dziś tę kurtkę w hm, na Tobie leży zdecydowanie lepiej. Z ciekawości, jaki rozmiar?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam rozmiar S i muszę przyznać, że chyba bardziej komfortowo czułbym się w M chyba.

      Usuń
  12. świetne połączenie;) bardzo dobry zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne spodnie! *-*
    Pozdro :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli byłby w tej stylizacji jakiś kolorowy już bardziej wiosenny akcent to stylizacja podobała by mi się w stu procentach. ;) i tak muszę przyznać, że bardzo dobrze to dobrałeś

    OdpowiedzUsuń
  15. ta kurtka jest fantastyczna, sam mam zamiar kupić :D

    OdpowiedzUsuń