16 lutego 2013

Party look.

Witajcie, 
Wybieram się dziś na małą imprezę i tak jak pisałem we wczorajszym poście miałem problem zdecydować się, który zestaw wybrać, dlatego też poprosiłem o Waszą pomoc i zdecydowana większość wybrała zestaw nr 2. Dlatego dziś pełna prezentacja tego co mam zamiar dziś na siebie założyć. 
     Zaczynając niestandardowo od dołu mam na sobie, wiem, wiem znowu te trampki z ćwiekami z Zary, ale uwierzcie mi trudno mi się z nimi rozstać i już się boję co ja pocznę kiedy je zniszczę :D Na nogach mam spodnie w burgundowym kolorze z asos.com, które mogliście już nie raz zobaczyć u mnie na blogu. A na samej górze mam na sobie T-shirt z Zary, który upolowałem na tegorocznych wyprzedażach za całe 29,90 zł
i muszę przyznać, że oprócz tego, że ma genialny kolor jest mega wygodny i mega przyjemny dla ciała (oby po wypraniu nadal taki był), z kolei na wierzch zakładam mój ostatni nabytek również z Zary i również upolowany jeszcze na wyprzedażach a mowa o dżinsowej kurtce ze skórzanymi rękawami (a`la skórzanymi) Bardzo się cieszę z tego zakupu bo ostatnio wszędzie gdzie nie spojrzeć, w każdej sieciówce w nowych kolekcjach pojawiają się kurtki ze skórzanymi rękawami. 




 



Do złotych detali na kurtce dobrałem również złote dodatki: złoty zegarek Casio i bransoletkę od Simona Cartera w kolorze postarzałego złota. 



Na sobie mam: kurtka - Zara, T-shirt - Zara, spodnie - Asos.com, trampki - Zara, zegarek - Casio, bransoletka - Simon Carter.

A co Wy sądzicie o takim zestawie ? 

Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :]

16 komentarzy:

  1. Kurtka jest świetna, zegarek imponujący. Jestem na tak.

    KAMILPIECIUL.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze, że Tobie się podoba i Ty się w tym dobrze czujesz. I oczywiście, że impreza się udała:))
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny outfit, idealne połączenie! zapraszam do siebie, dopiero zaczynam, ale mam nadzieję, że się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś pewny, że to na pewno MALE World? Gdzie w tym wszystkim męski pierwiastek i klasyczna męska elegancja? Adres bloga wskazywałby na całkiem inny content. No nic, drugi raz się nie sparzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy męski świat to tylko klasyczna męska elegancja? Nie sądzę :) A gdybyś jeszcze dokładniej przeczytał opis mojej osoby dowiedziałbyś się, że prezentuję tu moje osobiste podejście do mody, ale miło, że wpadłeś :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. kurtka świetna! ja chce sobie taka ZROBIĆ :D juz nawet mam materiały:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ktoś ma takie zdolności lub dobrą krawcową/krawca to jest to dobry pomysł co najważniejsze na pewno wyjdzie taniej niż w jakimkolwiek sklepie :)

      Usuń
  6. lubię łączyć kolory, t-shirt+spodnie super wyglądają. podobają mi się też rękawy w kurtce, muszę coś takiego zrobić :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Chodzisz w strasznych szmatach i kupujesz na wyprzedażach to czego nikt nie weźmie do ręki. Wszystkie ciuchy poza spodniami obrzydliwe, przeglądałem inne zestawy również strasznie słabo. Kupuj mniej ale z głową. Coraz częsciej trafiam na blogi, gdzie ktoś kto nie ma pojęcia o modzie i żadnego gustu stara się być guru. Twój najlepszy zakup od kilku miesięcy to ta torba z zary.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach te anonimy :) Pytanie tylko, czy ja chcę być guru mody? :D

      Usuń