9 lutego 2013

Sobotnia wygoda.

     Witajcie, 
     Dziś przychodzę do Was z moim kolejnym strojem dnia. W zestawie tym, jak można wywnioskować po tytule posta postawiłem na wygodę. Po zobaczeniu zdjęć zapewne zapytacie mnie czy nie było mi zimno? Otóż pogoda za oknem jest jaka jest, niby zimno, ale nie ma tragedii jak dla mnie, jednak strój ten dedykowany jest przede wszystkim do samochód. A że miałem parę spraw do załatwienia i głównie poruszałem się samochodem to nie było mi w nim ani za gorąco (czego nie lubię jeżdżąc samochodem) ani za zimno kiedy z niego wysiadłem. 
     Zaczynając od góry, mam na sobie bluzę z H&M-u w azteckie wzory (chyba azteckie? hmmm?), którą mogliście zobaczyć w moim ostatnim poście o wyprzedażowych łupach. A na bluzę założyłem moją ulubioną kamizelkę z asos.com, która genialnie sprawdza się do samochodu. Do tego na szyję lekki komin również kupiony już dawno, dawno na asos.com.  



     Na nogach z kolei mam chinosy w kolorze emerald green (uwielbiam ten kolor) również z asos.com i również upolowane na tegorocznych wyprzedażach. 



     A na stopach pewnie Was nie zdziwię mam moje trampki z ćwiekami z Zary, które noszę do znudzenia, ale uwielbiam je bo są mega wygodne no i te ćwieki hmmm :)



Na sobie mam: komin - asos.com, kamizelka - asos.com, bluza - H&M, spodnie - asos.com, trampki - Zara.


Co sądzicie o takim luźnym zestawie ? 

I jeszcze pytanie do Was: jaki niedrogi, dobry sprzęt  polecacie do robienia zdjęć, który sprawdzi się zarówno do robienia zdjęć w plenerze jak i w pomieszczeniach? Chciałbym zacząć robić zdjęcia w plenerze, ale wiadomo bez dodatkowej osoby i przede wszystkim dobrego sprzętu się to nie uda. 

Pozdrawiam i życzę sympatycznego weekendu :)

4 komentarze:

  1. Kamizelka podoba mi się zdecydowanie najbardziej!!!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo ciężko znaleźć fajną męską kamizelkę a Tobie widać się udało :) podoba mi się ten zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  3. sweter ;p ja taki chciałem, niestety został podobny i szary :] fajna stylizacja, ale ja bym nie ubierał tutaj tej kamizelki, a jeśli już kamizelkę to brązowe spodnie :]
    pozdrawiam! ;]

    adamvogue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń