3 lutego 2013

Wyprzedażowe łupy - cz. 2

     Witajcie,
     Dziś przychodzę do Was z drugą i ostatnią częścią moich wyprzedażowych zdobyczy. Mam nadzieję, że nie poczynię już więcej żadnych zakupów bo mój portfel tego nie przeżyje. Niby taniej, niby się opłaca a portfel i tak cierpi a szafa już nie chce się domykać :D 

*Bluza - H&M (40 zł)


*Kurtka ze skórzanymi rękawami - H&M (114,50 zł )


*T-shirt - H&M (49,90 zł) - t-shirt pochodzi z nowej kolekcji, ale jak tu się oprzeć takim paskom no powiedzcie sami :)


*Buty - H&M (10 zł !) To chyba mój hit tegorocznych wyprzedaży, widziałem te buty na blogu u The Bigwig, mówię sobie ok fajne, fajne, ale butów nie potrzebuję, ale jak zobaczyłem ich cenę w sklepie 10 zł to mówię ooo nieee "żal nie wziąć" :D niestety buty są tak sztywne i niewygodne, że już wiem to na pewno, że mnie obetrą no ale za taką cenę nawet jak nie będę w nich chodzić to dużej straty i żalu nie będzie :)


*T-shirt - Zara (29,90 zł)


*Sweterek - Zara (59,90 zł)



*Dżinsowa kamizelka z ćwiekami - Zara (89,90 zł)


*Torba - Zara (149,00 zł)


To na tyle z moich wyprzedażowych łupów. 
A jak u Was ? Ucierpiały Wam portfele w tym roku ? 

Pozdrawiam :]

19 komentarzy:

  1. No nie...wszędzie szukałem tej kurtki na wyprzedażach, ale w lublinie w żadnym H&M juZ jej nie ma.
    Ty szczęściarzu!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie u mnie w Łodzi podobnie, w żadnym tej kurtki nie widziałem na wyprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
  3. A u mnie jak kupowałem był ich cały wieszak.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja obdzwonilem Kraków , Katowice , Sosnowiec i Bytom w poszukiwaniu tej kurtki niesety sie nie udalo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A allegro przeszukałeś?

      Usuń
    2. Tak na allegro tez szukalem i nie ma skad Pawle jestes ze te kurtki sie w twojej okolicy zachowaly :)?

      Usuń
    3. Toruń, jednak ja swoją kupowałem jakiś dobry miesiąc temu, więc nie wiem czy w chwili obecnej jeszcze są.

      Usuń
    4. Mhm no ja nawet nie miałem okazji w Krk zeby w cenie standardowej ja zobaczyc znalazem na wyprzedazy jedna jedyna w rozm L a ja potrzebuje XL udalem sie do kolejnej galerii w krk posiadajacej DIVIDED GREY i były 3 wszystkie w rozm M.
      W kazdym badz razie zakupy wyprzedazowe Ci sie udaly :)

      Usuń
  5. kurtka ze skórzanymi rękawami jest świetna! sam chciałem kupić

    http://kubaczarnotta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta kurtka z H&M wydaje się być ciekawa. Fajny łup :)

    Pozdrawiam bardzo i dziękuję ze obserwowanie! Zapraszam częściej :)
    mattstome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. niezłe zakupy :D też się zastanawiałem nad tymi butami z H&M, fajne bo tanie, ale doszedłem do wniosku, że to jednak nie mój fason :D

    OdpowiedzUsuń
  8. czaiłem się na tą bluze ale stwierdziłem, że nie pasuje mi. Jeżeli chodzi o wyprzedaże to BŁAGAM niech już się skończą bo zbankrutuje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę,ze u Ciebie tez wyprzedazowo;)świetne rzeczy. Kurtka jest rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie te buty też były jeszcze w innym kolorze, ale jak dla mnie są tragiczne :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki:) świetne rzeczy wszystko w moim stylu, sama bym w tym chodziła:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty to strzał w dziesiątkę, rozchodzą Ci się i nie powinny obetrzeć. Ja używałem ich na sylwestrze jako "kapcie" i na drugi dzień to były zupełnie inne buty. Kupiłem też drugie, zielone. Fajne łowy. Też jestem dzisiaj po zakupach. Ehh

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też widziałem te zielone i też mi się podobały, gdyby tylko były w moim rozmiarze to bym wziął i zielone hehe mam nadzieję, że mnie nie obetrą, chociaż to mało prawdopodobne bo każde nowe buty mnie obcierają

      P.S. Czekam na prezentację Twoich łowów :)

      Usuń
  13. Ostatnio w toruńskim Copernikusie ta kurtka H&M była już za 60 zł- niestety tylko rozmiar M, który na mnie był za mały. Gratuluję udanych zakupów;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tam ją kupiłem na samym początku, wtedy było ich jeszcze sporo :)

      Usuń