Zara SS13.

     Witajcie, 
     Dziś szybki post na temat tego co znajdziemy na sezon wiosna-lato 2013 w tak lubianej przez dużą część naszego społeczeństwa Zarze. 









A to kilka perełek, które ja chętnie bym widział w swojej szafie, ale niestety nie za tą cenę, dlatego cierpliwie poczekam do wyprzedaży :)


Jeśli chodzi o T-shirt z czaszką obawiam się niestety, że mogę nie wytrzymać do przecen, chęć posiadania go czuję, że weźmie górę :D




Pozdrawiam :]

Zdjęcia pochodzą ze strony: www.zara.com 

11 komentarzy:

  1. Koszula (chyba ona jest pomarańczowa) mnie bardzo przekonuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko dlaczego ZARA ma coraz wyższe ceny!?

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi sie podoba ten post;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W zasadzie można powiedzieć, że jestem stałym bywalcem Twojego bloga. Jednak dodatkowo czytając Twoje posty na forumowisku strasznie mnie drażni fakt, Twojego ciągłego narzekania na ceny zary i każdorazowego o tym napominania. Nie twierdze, że rzeczy sieciówki są tanie, ale to ciągłe przywoływanie cen przytłacza. M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Elegancka Zara i jakże jej niesprawiedliwy przelicznik cen na Polski rynek wystarczy odkleic Polska cene i z zobaczyc cene w euro ktora po przeliczeniu jest duzo nizsza nie wspomne ze na plaszczach sa to roznice kilkuset zlotych :) Zapowiada sie ciekawie :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    R.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech na świecie Zara to zwykła sieciówka jakich wiele u nas to niemal marka luksusowa :/

      Usuń
    2. No tak to prawda w kazdym razie jak sie czegos bardzo pragnie to mozna uzbierac i kupic w tej dla nas luksusowej marce ;)

      Usuń
  6. sweter ze skórzaną górą - mega

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger