Insta Mix - February 2013.







Zapraszam na mój Instagram:



12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Od jakiś 2 miesięcy jestem jego posiadaczem i teraz już wiem czemu wszyscy się nim tak zachwycają :)

      Usuń
  2. skórzano - jeansowa kurtka z Zary! Love it! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie mixy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie rozumiem idei fotografowania skittlesów czy monitorów. To jakaś nowa moda? Co ma na celu? Jakaś nowa estetyka? Będę wdzięczny, jak zechcesz mi to wyjaśnić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to odbieram jak pokazywanie ludziom co się lubi, co ogląda, co robi w wolnych chwilach, co nas zachwyca, co nas rozczarowuje, co nowego nabyliśmy itd. Osobiście lubię oglądać takie zdjęcia, bo nie tylko inspirują, ale pokazują co dana osoba lubi, robi itd.

      Usuń
    2. dobra odpowiedź Paweł:D
      Kurcze te kurtki i marynarki są świetne!

      Usuń
  5. Gdybym miał odpowiedni telefon, na pewno bym też sobie Instagrama założył, a że mam Nokię 3310... :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się :) Genialny zestaw z turkusowymi spodniami <3
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. that blazer looks really nice. love the color.

    http://halfwhiteboy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Po mojemu by Paweł O. , Blogger